رسوایی تازه بنیاد کلینتن

© AP Photo / Frank Franklin IIهیلاری کلینتن و بیل کلینتن
هیلاری کلینتن و بیل کلینتن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش ها، هیلاری کلینتن متهم شده که در ازای دریافت پول از اشخاص و سازمان‌های مختلف، از نفوذش برای کمک به آن‌ها استفاده کرده‌است.

بعد از اقرار بنیاد کلینتن به دریافت هدیه یک میلیون دالری از قطر، افشا شدن پرداخت هزینه عروسی دختر این خانواده از محل بنیاد نیز ضربه دیگری به نامزد دموکرات های امریکا زد.

وب‌ سایت ویکی‌لیکس با استناد به مدارکی افشا کرد: هزینه عروسی چلسی، دختر بیل و هیلاری کلینتن، از بنیاد خانوادگی‌شان موسوم به بنیاد کلینتن تامین شده‌ بود.

دونالد ترامپ و هیلاری کلینتن نامزدان ریاست جمهوری امریکا - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ کلینتن را عقب گذاشت

ویکی‌لیکس، بخش جدیدی از ایمیل‌های جان پودستا رئیس ستاد انتخاباتی‌ هیلاری کلینتن، کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا، را منتشر کرد.

بر اساس ایمیل‌های افشاشده، از منابع مالی بنیاد کلینتن برای عروسی و دیگر هزینه‌های زندگی شخصی چلسی، دختر کلینتن، استفاده شده‌ است.

دونالد ترامپ نامزد مقام ریاست جمهوری امریکا - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: اگر ما به سیاست های کلینتن عمل کنیم امریکا نابود خواهد شد

چلسی کلینتن، ۳۶ ساله در سال ۲۰۱۰ با یک بانکدار و سرمایه‌دار یهودی به نام مارک مزوینسکی، ازدواج کرد.

ویکی‌لیکس نوشت، داگ باند، مشاور و کارمند سابق بنیاد کلینتن، در سال ۲۰۱۲ به پودستا درباره هزینه‌های چلسی ایمیل زده و از پودستا خواسته‌ بود تا با هیلاری برای پایان دادن به این رویه صحبت کند.

هیلاری کلینتن - اسپوتنیک افغانستان
معاونین کلینتن کیها خواهد بود

بنیاد کلینتن که ۱۹ سال پیش از سوی بیل کلینتن، رئیس‌جمهور پیشین امریکا و همسر هیلاری تاسیس شد، بارها به دریافت پول در قبال استفاده از نفوذ سیاسی‌ متهم شده‌ است.

بر اساس گزارش ها، هیلاری کلینتن متهم شده که در ازای دریافت پول از اشخاص و سازمان‌های مختلف، از نفوذش برای کمک به آن‌ها استفاده کرده‌است.

در همین رابطه چند روز قبل اعلام شد که بنیاد کلینتون در زمانی که هیلاری وزیر خارجه آمریکا بوده هدیه ای یک میلیون دلاری از قطر دریافت کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала