سازمان اطلاعاتی انگلیس لیست 200 نفر تحت تعقیب را تهیه کرده است

© Flickr / ResoluteSupportMediaسازمان اطلاعاتی انگلیس لیست 200 نفر تحت تعقیب را تهیه کرده است
سازمان اطلاعاتی انگلیس لیست 200 نفر تحت تعقیب را تهیه کرده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیرو های ویژه انگلیس از چندی پیش در عراق به شکار تروریست‌های که تابعیت انگلیس را دارند آغاز کرده‌اند.

گزارش اسپوتنیک به نقل از ساندی تایمز ، نیروهای ویژه انگلیسی که در عراق مستقر هستند، از طرف فرماندهان خود لیست 200 زن و مرد تروریست انگلیسی در عراق به داعش پیوستند، قبل از بازگشت آن‌ها را بکشند.

از کماندو خواسته شده که برای کشتن این 200 نفر می‌توانند از هر روش و هر وسیله ‌ای ممکن استفاده کنند، این خبر را یک مقام ارشد دفاعی انگلیس در مصاحبه با ساندی‌تایمز داده است، وی گفته که صدها نفر و از ملیت‌های مختلف که با داعش پیوستند و هر کشور به دنبال کشتن اتباع خود است.

مقام مزبور گفته: "این یک مأموریت برای نیروهای ویژه چندین کشور است. نیروهای ویژه انگلیس سهم خودشان را از این مأموریت دارند و به دنبال اتباع بریتانیایی خواهند رفت. این یک مأموریت بازداشت یا قتل است که البته از قبل تصمیم گرفته شده است"

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که 700 تبعه انگلیسی در صفوف تروریست‌های عراق و سوریه حاضرند ولی مقامات امنیتی انگلیس 200 نفر را از این میان که هم رتبه و مقام بالاتری دارند و هم تهدید جدی‌تری برای امنیت این کشور هستند را انتخاب کرده‌اند. 12 نفر از این جمع 200 انگلیسی، کسانی هستند که بر پایه دانش به دست آمده در دانشگاه‌های انگلیس، حالا برای داعش بمب می‌سازند.

کمتندو های انگلیسی از قبل در پایگاه نظامی مشترک عملیات ویژه آمریکا در نزدیکی بغداد مستقر شده‌اند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала