نوجوان 14 ساله فلسطینی به 12 سال زندان محکوم شد

© Photo / Pixabayنوجوان 14 ساله فلسطینی به 12 سال زندان محکوم شد
نوجوان 14 ساله فلسطینی به 12 سال زندان محکوم شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نوجوان 14 ساله فلسطینی به دلیل انجام انفجار در نزدیکی دادگاه اورشلیم به 12 سال حبس محکوم شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از منابع خبری، روز دو شنبه 7 نوامبر یک نوجوان 14 ساله  فلسطینی به دلیل انجام انفجار در نزدیکی دادگاه اورشلیم به 12 سال زندان محکوم شد، اتهام این نوجوان  دو مرتبه اقدام به ترور است، در ماه اکتبر سال گذشته احمد مناصره با چاقو به چند یهودی حمله کرده و دو تن را مجروح ساخته است.

 وی اهل شهر بیت حنین بوده و همراه با پسرعمویش به چند تن از افراد غیرنظامی در منطقه شمالی اورشلیم حمله ور شده اند، در اقدام اخیر وی که انفجار انجام داده است، دو شهروند اسراییلی مجروح شده اند که یکی از قربانیان پسربچه 12 ساله و دیگر جوان 21 ساله بوده است. پسرعمومی احمد بعد از حمله با چاقو به افسر پلیس اسرائیل، بر اثر شلیک گلوله کشته شده و احمد نیز با ماشین تصادف کرده است.

 این این نوجوان 14 ساله که اقدام به عمل تروریستی کرده است،هم اکنون در بیمارستانی بستری ست، علاوه بر 12 سال زندان، 2 سال دیگر به صورت مشروط برایش حکم تعیین کرده اند، همچنین وی را موظف به پرداخت غرامت برای خانواده های آسیب دیده کرده اند، به یک خانواده 80 هزار شکل و به خانواده دوم 100 هزار شکل باید بپردازد(شکل واحد پول اسرائیل می باشد).     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала