کشتی های جنگی روسیه آماده نبرد حلب می شوند

© Photo / Public Domainکشتی های جنگی روسیه آماده نبرد حلب می شوند
کشتی های جنگی روسیه آماده نبرد حلب می شوند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کشتی هواپیما بر "آدمیرال کوزنتسوف" و ناو رزمی سنگین راکت انداز اتمی "پتر کبیر" برای حمله به مواضع تروریست های داعش در استان حلب سوریه طی 24 ساعت آینده آماده می شوند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل  از گزیتا. رو، وزارت دفاع روسیه ضمن اعلام این مطلب گفته است، که این حمله با استفاده از راکت های کروز «کالیبر» و هواپیما های عرشه ای به مواضع شبه نظامیان داعش در حومه حلب البته به دور از محلات مسکونی این شهر صورت خواهد گرفت.
 هدف اصلی این اقدام؛ راکت باران و بمباران مواضع گروه های جنایتکار از فاصله دور می باشد، در این حملات همراه با ناوگان ها در دریای سیاه، هواپیما های از پایگاه هوایی حمیمیم نیز همکاری می کنند.

 به گفته این منبع، در این حملات راکتی و هوایی از جدیدترین تسلیحات نظامی از جمله راکت های کروز کالیبر استفاده خواهد شد، همچنان این منبع یاد آور می شود؛ که در موارد پیشین حملات راکتی که از ساحه دریای خزر صورت گرفته بود، ده ها هدف منهدم شده و از بین رفته بودند، اما این بار طی دو سه شبانه روز در حومه حلب صدها موضع تروریست ها مورد حمله و منهدم خواهند شد.

این منبع گزارش می دهد، که برای جلوگیری از به بار آمدن تلفات افراد غیر نظامی که تروریست ها از آنها مانند همیشه به عنوان سپراستفاده می کنند، به خود شهر حلب حملات راکتی صورت نخواهد گرفت.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала