اشرف‌غنی به چند مقام امنیتی مدال داد

© Photo / ارگاشرف‌غنی به چند مقام امنیتی مدال داد
اشرف‌غنی به چند مقام امنیتی مدال داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: اشرف‌غنی رییس جمهور افغانستان، به محمدحنیف اتمر مشاور امنیت ملی مدال عالی دولتی وزیر محمداکبرخان و به قدم‌شاه شهیم رییس ستاد ارتش، عبدالرحمان رحمان معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله و عبدالمتین بیک معاون ولایتی اداره امنیت ملی افغانستان مدال‌های عالی دولتی شجاعت داده است.

دفتر ریاست جمهوری با اعلام این خبر می‌گوید که این مدال‌ها به منظور قدردانی از کارکردها و خدمات ارزنده این مقام‌ها داده شده است.

اشرف‌غنی در مراسم اهدای این مدال‌ها، خدمات محمدحنیف اتمر را «صادقانه» توصیف کرده می‌گوید که مشاور امنیت ملی در زمینه هماهنگی‌های بیشتر میان نیروهای امنیتی و جلب همکاری‌های منطقوی و بین‌المللی به منظور تقویت و تجهیز نیروهای امنیتی و مبارزه با تروریزم، تامین صلح و ثبات تلاش‌های زیادی کرده است. اشرف‌ غنی می‌گوید: «آقای اتمر در مشاوریت امنیت ملی کشور با صداقت کامل کار می‌کند و دیدگاه واضح افغانستان شمول را در ابعاد امنیت ملی در مناسبات بین‌المللی و منطقوی درنظر گرفته ‌است.»

در همین‌حال، محمدحنیف اتمر می‌گوید که با گرفتن مدال عالی دولتی وزیر محمداکبرخان، مسوولیت‌های سنگین‌تر می‌شود. آقای اتمر می‌افزاید: «این افتخار تنها برای من نه، بلکه برای همه همکاران ما و به نیروهای امنیتی و دفاعی می‌باشد، و شما برای مان افتخار بخشیدید که با این افتخار مسوولیت‌های ما نیز سنگین‌تر می‌گردد، برای شما اطمینان می‌دهیم که از هیچ نوع تلاش برای تأمین صلح و ثبات و رفاه مردم دریغ نخواهیم کرد.»

اشرف‌غنی در این مراسم کارکرد چند مقام دیگر امنیتی را نیز که برای‌شان مدال داد، موثر خواند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала