یکی از طرفداران ترامپ مسلمان شد

© REUTERS / Jonathan ErnstDonald Trump hugs a U.S. flag as he comes onstage to rally with supporters in Tampa, Florida, U.S. October 24, 2016
Donald Trump hugs a U.S. flag as he comes onstage to rally with supporters in Tampa, Florida, U.S. October 24, 2016 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک زن امریکایی پس از شنیدن حرف‌های اسلام‌هراسانه ترامپ در گردهمایی‌های انتخاباتی مسلمان شد.

به گزارش  اسپوتنیک به نقل از جام جم آنلاین به استناد از باشگاه خبرنگاران جوان؛ لیزا شانکلین، زن امریکایی که در گردهمایی‌های تبلیغاتی دونالد ترامپ و طرفدارانش شرکت می‌کرد مسلمان شد.

او گفته است، وقتی در این تجمعات شرکت می‌کردم حرف‌ها و شعارهای زیادی بر ضد اسلام می‌شنیدم. همین باعث کنجکاوی‌ام شد و تصمیم گرفتم خودم قرآن را بخوانم. مدتی که با قرآن مأنوس بودم پیوند بسیاری با آن برقرار کردم و خداوند را به عنوان تنها حقیقت مطلق جهان یافتم.

لیزا گفته است، اکنون دین اسلام را پذیرفته‌ام و تصمیم دارم از روز 20 جون یعنی نخستین روز ورود ترامپ به کاخ سفید همه جا با حجاب اسلامی حاضر شوم. این زن مسلمان امریکایی می‌گوید از داشتن حجاب اصلاً خجالت نمی‌کشد.

او براین باور است، که ترامپ و امثال او حقیقت را نمی‌شناسند و امیدوار است خداوند آنها را هدایت کند تا روزی حقیقت را بیابند. وی همین مطالب را در فیسبوک به اشتراک گذاشته بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала