کشته و زخمی شدن 170 تن از افراد طالبان در عملیات‌های نظامی

عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: در نتیجه عملیات‌های تعرضی و تهاجمی نیروهای امنیتی افغانستان، 170 تن از تروریستان مربوط به گروه طالبان کشته و زخمی شده‌اند.

وزارت دفاع با اعلام این خبر می‌گوید، این عملیات‌ها که در ولایت‌های ننگرهار، پکتیکا، میدان وردک، خوست، غزنی، کندهار، ارزگان، بادغیس، غور، هرات، فاریاب، کندز و هلمند توسط نیروهای هوایی و زمینی افغانستان راه‌اندازی شده بود، در آن نود و هفت‌ تن از تروریستان گروه طالبان کشته و هفتاد و سه تن دیگر زخمی شده‌اند.

به گفته وزارت دفاع، در عملیاتی‌ که در ولسوالی‌های گرمسیر، نهرسراج، مارجه، گرشک و مرکز ولایت هملند راه‌اندازی شده بود، بیشترین تلفات به تروریستان طالب وارد شده است. این وزارت می‌گوید که در این عملیات‌ها شصت‌ و دو تن از افراد طالبان به شمول ملا باقی از فرماندهان تروریستان طالب کشته و پنجاه و یک تن دیگر زخمی شده‌اند.

همچنین در ولسوالی دهراوود ولایت ارزگان نیز بیست و سه تن از افراد طالبان کشته و یازده تن دیگر زخمی شده‌اند. در این عملیات مقداری سلاح و مهمات مربوط به تروریستان طالبان نیز بدست نیروهای امنیتی افغانستان افتاده است.

در ولسوالی‌های برکی‌برک ولایت لوگر، اندر ولایت غزنی، شاولیکوت ولایت قندهار، یفتل پایین ولایت بدخشان، مراکز ولایت‌های سرپل و کندز نیز دوازده تن از تروریستان طالب کشته و یازده تن دیگر زخمی شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала