دونالد ترامپ در وزیرستان پاکستان در نزدیکی مرز افغانستان به دنیا آمد

© REUTERS / Rhona Wise دونالد ترامپ دروزیرستان پاکستان در نزدیکی مرز افغانستان به دنیا آمد
دونالد ترامپ دروزیرستان پاکستان در نزدیکی مرز افغانستان به دنیا آمد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش سپوتنیک،به نقل از نشریه شپیکل آلمان:در پاکستان این فرضیه خیلی محبوب است، گویا که ترامپ واقعآ در پاکستان متولد شده وتصادفآ به ایالات متحده رفته است.

بنا بر این ،با توجه به کانال تلویزیونی Neo News پاکستان،ترامپ در منطقه کوئینز نیویورک متولد نشده  ،بلکه در دره شوال وزیرستان شمالی در مرز با افغانستان  تولد شده و نامش داود ابراهیم خان است.در آنجا خان کوچک کودکی های خود را گذشتاند و در مدرسه مذهبی تا زمانی درس میخواند که پدر و مادرش در یک تصاف موتر کشته شدند. سپس نظر به اطلاعات کانال، این پسر را یک افسر بازنشسته برتانیایی که در هند برتانیایی خدمت میکردبا خود به لندن برد و از آنجا او به ایالات متحده رفته که او را خانواده  ترامپ به فرزندی گرفتند.در این مورد سوژه تلویزیونی در ماه اکتوبر به زبان اردو نشان داد شد ،اما پس از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری مورد توجه قرار گرفت.

به عنوان شاهد در صفحات انترنت عکس یک پسر با مو های سرخ رنک و پوست سفید و خوب چاقک که شباهت با ترامپ دارد نشان داده میشود. همچنین در سوژه گفته شده است که اقارب پاکستانی او پیدا شده و نمونه DNA آنها را گرفتند،وحتی گواهی تولد ترامپ پیدا شده است سپیگل می افزاید، که در پاکستان برای ترامپ چندان علاقه مندی خاصی نشان نمیدهند ،چونکه او در زمان کمپاین انتخاباتی خود  خواستار ممنوعیت در وارد شدن مسلمانها درخاک امریکا شد.شهروندان امریکایی با ریشه پاکستانی عمدتآ مخالف ترامپ هستند. با این حال فردی یک ویدیوی قدیمی پنج ثانیه ای را در انترنت پیدا کرده ،که دران ترامپ میگوید"من پاکستان را دوست دارم.من پاکستان را دوست دارم"که درنتیجه، این فلم همچنین در انترنت محبوب و مشهور شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала