زن پرویی که می خواست به پوتین یک جاکت از پشم آلپاکا هدیه بدهد، توسط پولیس دستگیر شد

© AFP 2023 / Luka ConzalezПрезидент России Владимир Путин на Международном саммите АТЭС в Лиме, Перу
Президент России Владимир Путин на Международном саммите АТЭС в Лиме, Перу - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک زن محلی پرویی که می خواست یک جاکت از پشم آلپاکا را به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه هدیه بدهد توسط پولیس این کشور بازداشت شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایستگاه رادیویی RPP ، این زن پرویی گفت:- "من اینجا بودم در محل برگزاری نشست سران همکاری های اقتصادی آسیا و اقیانوس آرام، اما پس از آن همه جا کمر بند امنیتی تاسیس شد. من شاید بهترین لحظه را انتخاب نکرده بودم به دلیل اینکه به خاطر حضور روسای جمهور اقدامات امنیتی بسیار جدی گرفته شده بود. در این جریان مرا برای بازجویی به اینجا آوردند که در حال حاضر در بازداشتگاه پولیس در منطقه سن بورجا قرار دارم".

پورتال خبری یل پاپیولر گزارش میدهد، که «کاسترو» یک جاکت را از پشم آلپاکا برای پوتین آماده کرده بود.

او گفت، که او چند روز پیش از آمدن رهبر روسیه به پرو در این نشست اعلام کرده بود که به رئیس جمهور روسیه یک هدیه می دهد.

او گفت: او با مردم روسیه همدردی دارد و عروسش روسی است.

کاسترو گفت: دو نواسه او به زبان روسی کاملن مسلط می باشد.

قابل یادآوری است، که آلپاکا گونه ی اهلی لاما(شتر بی کوهان امریکای جنوبی) است.این حیوان از نظر ظاهر بسیار شبیه لامای کوچک است.آلپاکا در گله زندگی می کند و در ارتفاعات کوهستان آند در اکوادور،جنوب پرو،شمال بولیوی و شمال شیلی دیده می شود.آلپاکاها بسیار کوچکتر از لاماها هستند.از این حیوان برای بارکشی استفاده نمی شود،بلکه دلیل پرورش آن ها الیاف مرغوبشان می باشد.از الیاف آلپاکا برای بافتن دستکش،جوراب،کت،جاکت و پتو استفاده می کنند.شکل گوش آلپاکا و لامابا هم متفاوت است.گوش آلپاکا صاف ،اما گوش لاما موزی شکل است.لاما 30 تا 60 سانتی متر بلندتر و بزرگتر از آلپاکااست.

آلپاکا حیوانی اجتماعی است و در گله زندگی می کند.آن ها مهربان،کنجکاو،باهوش و هوشیار هستند.اگر این حیوان احساس خطر کند،محتاط و عصبی می شود.آلپاکا دوست ندارد انسان یا آلپاکایی غریبه به محل زندگی شان نزدیک شود.اگر مزاحمی به قلمروی آلپاکا نزدیک شود،این حیوان با صدای عرعر خر به دیگر آلپاها خبر می دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала