سفارت کالیفونیا در روسیه

© AFP 2023 / Josh EdelsonПротестующий во время митинга против результатов президентских выборов США и победы Дональда Трампа
Протестующий во время митинга против результатов президентских выборов США и победы Дональда Трампа - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جدائی طلبان کالفورنیا قصد افتتاح سفارت در روسیه را دارند

جنبش فعالین "Yes California"  پلان افتتاح چنین سفارت در سایر کشور ها را نیز دارند.

مجله Business Insider مینویسد: طرفداران جنبش  که خواستار جدائی کالیفونیا از ایالت متحده امریکا می باشد، قصد دارند در روسیه سفارت ایالت خود را افتتاح نمایند.

لویس مارینل رهبر این جنبش خبر داد که نمایندگی این ایالت وظایف دیپلوماسی را نخواهد اجرا نمود. اما به گفته وی، وظیفه سفارت — حکایت از تاریخ و کلتور کالیفورنیا به مردم روسیه میباشد که میتواند در گسترش روابط تجارتی و توریزم مساعدت نماید. اکنون طرفداران این جنبش فعالانه این مفکوره را بررسی نموده و نشست های را در این عرصه برگزار می نمایند.

به گفته رهبر این جنبش، سفارت های کالیفورنیا در خارج میتواند به ایجاد مسیر استقلال کالیفرورنیا کمک نماید و وقتی استقلال آن فرار رسد، کالیفورنیا می تواند از کشور های جهان کمک بخواهد و سوالات خود را مستقیم مطرح کند که آیا ما را به حیث کشور مستقل از امریکا می شناسند؟".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала