روسیه پایگاه حمیمیم را با تکنالوژی جدید نظامی مجهز می سازد

© Sputnik / Dmitriy Vinogradovطیاره سو - 24 روسیه در حال پرواز از میدان هوایی حمیمیم در سوریه
طیاره سو - 24 روسیه در حال پرواز از میدان هوایی حمیمیم در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایجاد شبکات جدید نظامی روسیه در پایگاه هوایی حمیمیم سوریه

در پایگاه نظامی قوای هوایی روسیه در حمیمیم، شبکات جدیدی در ارتباط با تحویل آن به روسیه غرض استفاده زمان نامحدود ایجاد می شود.

 به گزارش اسپوتنیک ، ویکتور اوزروف ، رئیس کمیته دفاع و امنیت شورای فدرال به ریا نوواستی گفت: موضوع بحث در خصوص به عصری ساختن میدان نشست و پرواز و تجهیزات تحنیکی میدان هوائی و همچنین عصری ساختن تکنالوژی رادیویی و شروع موقعیتی نیروها و سیستم دفاع هوایی است.

 این سناتور افزود که ممکن اعمار آن دو و نیم یا سه سال طول بکشد و بیان داشت: « ما با جدیت و برای مدت زمان طولانی به سوریه آمده ایم. بنابراین اعمار شبکات ضروروی هم در خود پایگاه هوایی و هم در منطقه استقرار آن ، برنامه ایست که باید آنرا در چشم انداز قابل پیش بینی حل کنیم.»

به گفته ی اوزروف، به احتمال زیاد در حمیمیم حداقل دو خط پروزا و نشست ایجاد می شود، زیرا به خاطر پرواز های زیاد، خط فعلی پرواز ها بسیار سریع فرسوده می شود و ممکن است مسئله ی تعمیر آن مطرح گردد.

وی بیان داشت: « نه تنها خطوط پرواز و نشست، بلکه تجهیزات تخنیکی میدان هوایئ ، تخنیک رادیویی و دستگاه های دفاع هوا، مناطق مسکونی و تخنیکی ، تاسیسات تامین آب و فاضلاب، توسعه مناطق ممنوعه و تجهیزات اجینری متعلق به محوطه میدان هوائی نیز  به بهبود و مدرن شدن نیاز دارند».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала