ترامپ برنامه های صد روز نخست ریاست جمهوری خود را اعلام کرد

© REUTERS / Carlo Allegri/File PhotoU.S. Republican presidential nominee Donald Trump appears at a campaign roundtable event in Manchester, New Hampshire, U.S., October 28, 2016
U.S. Republican presidential nominee Donald Trump appears at a campaign roundtable event in Manchester, New Hampshire, U.S., October 28, 2016 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور منتخب امریکا با انتشار یک فیلم ویدئویی، برنامه‌هایش برای 100 روز نخست در کاخ سفید را مطرح کرد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور منتخب امریکا با انتشار یک ویدئو به صورت آنلاین، برنامه‌هایش برای 100 روز نخست دوره ریاست‌جمهوری‌اش را اعلام کرد.

بنا بر گزارش شبکه «سی ان ان»، برنامه‌های مطرح شده رئیس‌جمهور منتخب امریکا در این ویدئو که به صورت مختصر طرح کلی برنامه‌های پیشنهادی وی را شرح می‌داد، شامل سیاست‌های پیوند با مهاجرت، قراردادهای تجاری و سیاست نظامی و دفاعی امریکا می‌شد.

بر اساس این گزارش، ترامپ گفته است، که در نخستین روز ورود به کاخ سفید با صدور حکمی اجرایی، پیمان «ترانس پاسیفیک» را لغو کرده و مذاکره درباره یک سری توافقات تجاری دوجانبه و منصفانه را آغاز خواهد کرد.

رئیس‌جمهور منتخب امریکا همچنین درباره مهاجران نیز متعهد شد، که "تمامی سوءاستفاده‌ها از برنامه‌های صدور ویزای امریکا را که باعث ضربه زدن به کارگران امریکایی شده است، مورد بررسی و تحقیق قرار دهد". با این وجود وی از دیواری که در رقابت‌های انتخاباتی‌اش وعده داده بود در مرز امریکا با مکزیک ایجاد کند، سخنی به میان نیاورد.

بنا بر این گزارش، دونالد ترامپ ساعاتی پیش در دفتر کار خود در برج ترامپ یک نشست «آف د رکورد» با خبرنگاران و مسئولان رسانه‌های مختلف نیز برگزار کرد که خبرنگار «نیویورک پست» در گزارشی که بلافاصله بعد از این نشست منتشر کرد، گفت ترامپ در این جلسه صرفا به انتقاد از رسانه‌ها و عملکرد آنها در ماه‌های اخیر پرداخته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала