سرویس مخفی ایالات متحده امریکا اسباب بازی، سلاح ها و وسایل نقلیه را از دست می دهند

© AFP 2023 / Robyn BeckПодготовка избирательного участка для проведения выборов президента США
Подготовка избирательного участка для проведения выборов президента США - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هدف اصلی سرویس مخفی ایالات متحده امریکا (USSS) نگهبانی از رئیس جمهور و دیگر مقامات ارشد امریکا می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مخفی ایالات متحده امریکا که هدف اصلی آن نگهبانی از رئیس جمهور و دیگر مقامات ارشد امریکا می باشد طبق آمار گزارش شده، آنها حتی به درستی از عهده نگهبانی اشیایی خود هم بر آمده نمی توانند.

 سرویس مخفی ایالات متحده امریکا بر علاوه از نگهبانی مقامات ویژه ساحه کاری بسیار گسترده ای دارند. آنها در مبارزه با جعل، بررسی تقلب مالی، سرقت هویت و همچنین برای رسیدگی به جرایم خاص دارای اختیارات زیادی می باشند. از زمان آغاز به کار این سرویس که در سال 1865 تاسیس شد، این سرویس برای مدت طولانی نخستین و ویژه ترین سرویس در ایالات متحده امریکا بوده است.

برای خدمات مدرن در تشکیلات این سرویس چند تشکیل دیگر مانند، دفتر تحقیقات فدرال، دفتر خدمات استراتژیک، خدمات برای کنترول الکل، تنباکو و سلاح گرم، مدیریت اجرای مواد مخدر و چندین بخش های مخفی دیگر به این سرویس اطلاعاتی مرکزی افزوده شد.

به نظر می رسید، که کارکنان سرویس مخفی امریکا که با دریشی، عینک تیره و گوشی های که صدا را از راه دور می شنوند بسیار مجهز و منظم باشند، اما خبرگزاری Judicial Watch گزارش را منتشر کرد، که نشان می دهد این سرویس مخفی از سال 2001 تا به امسال حد اقل 1024 کمپیوتر، 736 تیلیفون همراه، 121 عدد سلاح گرم و حتی شش موتر خود را گم کرده اند.

از جمله 1024 کمپیوتر که کارمندان این سرویس مخفی از دست داده اند و یا از آنها به سرقت برده اند، 744 لپ تاپ دولتی و 258 عدد آن کمپیوتر رو میزی بوده است.

آمارها نشان می دهد که شمار اشیای گم شده این سرویس در هر سال متفاوت می باشد. بنابراین در سال 2007 ماموران ویژه حتی یک قبضه سلاح را هم گم و یا از دست ندادند و در همین حال در سال 2002 آنها 60 قبضه سلاح را از دست داده بودند. همین طور در سال 2007 آنها 103 لپ تاپ و در سال 2001 تنها چهار لپ تاپ را از دست داده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала