فرانسی بیرز: ورزشکاران ایالات متحده امریکا پیش از بازی های المپیک ریو کوکائین استفاده نموده است

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Fancy Bears release fifth part of hacked WADA database
Fancy Bears release fifth part of hacked WADA database - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هکرهای فرانسی بیرز بخش چهارم از اطلاعات بدست آمده خود را که پس از هک سیستم کمپیوتری آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ بدست آورده بودند، منتشر کردند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه گاردین به نقل از گزارش منتشر شده توسط فرانسی بیری می نویسد، هکرهای ما پس از بدست آوردن پیام های نمایندگان آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) و آژانس مبارزه با دوپینگ امریکا (USADA) این را کشف کردند که ورزشکاران امریکا پیش از بازی های المپیک ریو کوکائین استفاده نموده است.

در این پیام ها آمده است که حداقل دو ورزشکار المپیکی امریکا پیش از آغاز مسابقات به خاطر کاهش وزن خود مواد مخدر استفاده نمود اند و از این موضوع مربی شان نیز خبر داشته است.

علاوه براین، این اسناد نشان می دهد، که ورزشکاران امریکایی از پارامترهای خونی استفاده کرده اند.

در پیام های که هکرها به آن دست پیدا کردند، همچنین اطلاعات شخصی کریگ رایدی، رئیس سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ از جمله شماره تیلیفون همراه وی قرار دارد.

 در ماه سپتمبر این گروه هکر، سیستم کمپیوتری سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ را هک و اقدام به انتشار مدارک و اسناد آن نمود، که طبق آن برخی از ورزشکاران امریکا با اجازه این سازمان اقدام به دوپینگ کرده اند. که در بین آنان نام سرنا ویلیامز، تنیسور و سیمون بایلز ژیمناستیک کار به چشم می خورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала