سخنان بازرگان انگلیسی: در مورد برنامه های «بلند پروازانه» ترامپ با روسیه

© Sputnik / Vitaliy AnkovПразднование Дня Победы во Владивостоке
Празднование Дня Победы во Владивостоке - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هارون بانکس بازرگان انگلیسی که رسانه غربی او را پشتیبانی اصلی برکزیت می نامند در مصاحبه با دیلی اکسپرس در مورد برنامه های ترامپ با روسیه توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک، هارون بانکس بازرگان انگلیسی در مصاحبه خود با دیلی اکسپرس در مورد برنامه های بلند پروازانه ترامپ با روسیه توضیح داد و گفت:- "ترامپ و پوتین با هم کار خواهند کرد، چرا که ترامپ هم مانند پوتین دوست دارد علیه اسلام گرایان افراطی مبارزه کند".

دیلی اکسپرس سخنان این بازرگان انگلیسی را چنین نقل می کند، پس از آنیکه هارون بانکس و نایجل فراژ رهبر حزب UKIP به تاریخ 12 نومبر با ترامپ در آسمان خراش برج ترامپ بازدید و گفتگو کردند، او گفت:- "دولت بریتانیا باید در یک اتاق تاریک و فشرده خود را مخفی کند چرا که امریکا و روسیه باهم متحد خواهند شد".

این روزنامه می نویسد که بانکس "هیچ توهمی در مورد برنامه ترامپ با مسکو ندارد" و سخنان او را چنین نقل می کند:- "این یک کار رادیکال و جسورانه است و او با پوتین در زمینه سیاست خارجی همکاری خواهد کرد و او این را انجام خواهد داد".

این روزنامه می نویسد، که رئیس جمهور منتخب از وعده های که در زمان مبارزات انتخاباتی داده بود نمی گذرد و آنها را عملی خواهد کرد.

بانکس می گوید:- "این برای من بسیار جالب است که ترامپ می خواهد دیوار در مرز با مکزیک بسازد و مکزیکی ها باید هزینه آن را پرداخت کنند".

پیش از این گفتگوی تیلیفونی بین رهبران روسیه و ایالات متحده امریکا برگزار شده بود، که در جریان آن پوتین آمادگی مسکو را برای توسعه پیوندهای دوجانبه به بر اساس «احترام متقابل و عدم دخالت در امور داخلی یکدیگر» اعلام نموده بود. ترامپ هم به نوبه خود ابراز امیدواری کرده بود، که همکاری بین دو کشور در مبارزه با تروریسم ضروری می باشد.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала