نامزدی یک طرفدار روسیه برای پست وزارت امور خارجه امریکا

© Photo / Gage SkidmoreПредседатель подкомитета конгресса США по делам Европы, Евразии и новым вызовам Дана Рорабакер
Председатель подкомитета конгресса США по делам Европы, Евразии и новым вызовам Дана Рорабакер - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانا روراباکر از حزب جمهوری خواه عضو مجلس نمایندگان از ایالت کالیفرنیا گفت، که نامزدی او برای پست وزارت امور خارجه در دولت دونالد ترامپ زیر بررسی قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه هیل سخنان روراباکر را چنین نقل می کند:- "به من گفته شده است که نامزدی تو برای پست وزارت امور خارجه در دولت ترامپ مورد بررسی قرار دارد و این برای من «یک امتیاز و افتخار» است".

روراباکر در سال 1989 به حیث نماینده کنگره امریکا انتخاب شد. او همچنین به عنوان دستیار دبیر مطبوعاتی متن سخنرانی رونالد ریگان رئیس جمهور پیشین امریکا خدمت کرده است. روراباکر عضو کمیته فرعی مجلس نمایندگان اروپا، اوراسیا و تهدیدات در حال ظهور است.

این روزنامه از سیاست طرفدارانه این سیاست مدار در قبال روسیه چنین می نویسد، روراباکر از جدایی کریمه از اکراین پشتیبانی کرده بود. علاوه بر این او مخالفت خود را با آغاز یک جنگ سرد علیه روسیه اعلام کرده بود.

بر اساس برخی از رسانه ها، چند سال پیش رورا باکر تلاش کرد که قانون به اصطلاح «ماگنیتسکی» را لغو کند. علاوه بر این او چندین بار به عنوان نماینده رسمی سیاستمداران امریکا به روسیه سفر کرده است.

پیش از این او در مصاحبه که با روزنامه «بریت بارت» داشت گفته بود، که تنها چهار کشور «جاپان، هند، روسیه و ایالات متحده امریکا» در جهان مدرن می تواند به نفع همه مردم کار کنند، چرا که این کشورها ارزش های مشترک و مخالفان مشترک دارند و اینها می توانند جهان را از جنگ رها و مرفه تر بسازند.

این سیاستمدار گفته بود که او بر این باور است:- "این کشورهای چهارگانه می توانند به عنوان یک اتحاد یکپارچه جهانی با هم کار کنند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала