دوترته: فیلیپین دوست دارد به روسیه و چین نزدیک شود

© Sputnik / Michael KlimentyevПрезидент России Владимир Путин и президент Филиппин Родриго Дутерте во время встречи "на полях" саммита АТЭС в Лиме
Президент России Владимир Путин и президент Филиппин Родриго Дутерте во время встречи на полях саммита АТЭС в Лиме - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رودریگو دوترته رئیس جمهور فیلیپین در مورد دیدار با دیمیتری مدودف نخست وزیر روسیه که در نشست سران آسه آن در لائوس داشتند، صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رودریگو دوترته رهبر فیلیپین در مصاحبه که با راشیا تودی داشت گفت:- "او شخصا خواهش کرد که با مدودف گفتگو کند".

او گفت:- "در نشست آسه آن که در لائوس برگزار شد، من شخصا خواهش کردم که با دیمیتری مدودف نخست وزیر روسیه گفتگو کنم. و من برایش گفتم:- "من هیچ خواهش از شما ندارم و ما خود به خود زندگی می کنیم. من تنها می خواستم شما بدانید که ما دوست داریم که به شما و چین نزدیک شویم، زیرا من دوست ندارم آن چیزی که در حال حاضر با ما اتفاق می افتد".

در نشست سران سازمان همکاری های اقتصادی آسیا و اقیانوس آرام در پیرو رودریگو دوترته اعلام کرد، که همکاری با روسیه و چین را مثبت ارزیابی می کند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала