سیاستمداران امریکایی احتمال یک "تنظیم مجدد" در روابط با روسیه را ارزیابی کردند

© Sputnik / Alexander VilfГосударственный секретарь США Джон Керри и министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на встрече в Москве
Государственный секретарь США Джон Керри и министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на встрече в Москве - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک به نقل از Politico، سیاستمداران و نظامیان امریکایی معتقدند که به این زودی ها "تنظیم مجدد" در روابط با روسیه در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ امکان پذیر نخواهد بود.

بیش از 10 سیاستمدار و کارشناس در مصاحبه با Politico بیان داشته اند: در برابر بازسازی روابط با روسیه دو حزب بزرگ و نهاد های سیاسی در امریکا وجود دارند ، گام های به سوی مسکو با مخالفت های کنگره امریکا و متحدین اروپایی امریکا ، و کارمندان حوزه ملی و احتمالن حتی اعضای دولت ترامپ مواجه خواهد شد.

این منبع گزارش می دهد، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه احتمال دارد که به ترامپ پیشنهاد همکاری در مبارزه با گروه تروریستی داعش را بدهد و در کنار این همکاری به رسمیت شناختن کریمه جزء قلمرو خاک روسیه از جانب امریکا خواهد بود.

و همچنین ارتباط می گیرد به گفته های دیمیتری پسکوف دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه: " کندی  نیرو های نظامی ناتو درمرز های روسیه و فرا خوان آنها، می تواند منجر به کاهش تشنج در اروپا شود". 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала