بیش از 150 تن کمک های انسان دوستانه روسیه به ساکنان حلب تحویل داده شد

© AFP 2023 / Sakis MitrolidisМигранты ловят воду, брошенную им волонтерами гуманитарных организаций на греческо-македонской границе
Мигранты ловят воду, брошенную им волонтерами гуманитарных организаций на греческо-македонской границе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرکز مصالحه بین طرف های متخاصم در سوریه در خبرنامه خود اعلام کرد، که بیش از 150 تن کمک های بشردوستانه به ساکنان شرق حلب ارائه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ادوارد گوریونوف نماینده خدمات نظامی نیروهای مسلح روسیه گفت:- "این محموله های کمکی که در اوایل این هفته توسط کشتی ها از طریق دریا به این جا انتقال داده شده بود، 15 کانتینر 40 فوتی می باشد که این کمک ها برای مردم شرق حلب که در جریان درگیری های نظامی به شدت آسیب دیده اند، توزیع گردید".

اندری گلوشکوف نماینده مرکزی آشتی گفت:-:این کمک های انسان دوستانه شامل برنج، شکر، آرد گندم، مواد غذایی، کنسرو، چای و مواد غذایی است که ساکنان این منطقه به آن نیاز دارند، می باشد".

در مجموع از طریق دریا از روسیه به سوریه بیش از 280 تن تجهیزات اضطراری انتقال داده شده است.

علاوه بر این در مراکز آورگان 150 آشپزخانه درست شده است که برای آورگان غذاهای گرم، آب و لباس های گرم توزیع می شود. در این مراکز افراد زخمی و بیمار زیر مراقبت های بهداشتی قرار می گیرند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала