وزارت دفاع روسیه: جنگنده سو-33 از عرشه کشتی «دریاسالار کوزنتسوف» سقوط کرد، اما پیلوت زنده است

© Photo / Ministry of defence of the Russian FederationИстребитель Су-33 производит посадку на палубу тяжелого авианесущего крейсера "Адмирал Флота Советского Союза Кузнецов" у берегов Сири
Истребитель Су-33 производит посадку на палубу тяжелого авианесущего крейсера Адмирал Флота Советского Союза Кузнецов у берегов Сири - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بخش اطلاعات و ارتباطات جمعی وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه از سقوط جنگنده سو-33 از عرشه کشتی «دریاسالار کوزنتسوف» که پس از ماموریت رزمی در سوریه برگشته بود خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، بخش اطلاعات و ارتباطات جمعی وزارت دفاع روسیه می نویسد:- "یک جنگنده سو-33 ما پس از ماموریت جنگی که در آسمان سوریه داشت هنگام فرود بر عرشه ناو هواپیمابر «دریاسالار کوزنتسوف»  به دلیل شکست یک دنده کابل دستگیری از عرشه ناو هواپیمابر سقوط کرد و خوشبختانه پیلوت زنده می باشد. نیروهای تیم جستجو و نجات بلافاصله برای بالا آوردن این جنگنده بر عرشه هواپیما بر «دریاسالار کوزنتسوف»  کار را آغاز کردند".

در این اعلامیه وزارت دفاع همچنین آمده است، که گروه ناو هواپیمابر نیروی دریایی روسیه در دریای مدیترانه برای یک مدت طولانی ماندگار می باشد و "هواپیماها طبق وظایف شان به پرواز از عرشه این ناو هواپیما بر ادامه می دهند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала