عبدالله از پاکستان به عنوان کشور «برادر و دوست» یاد کرد

عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی افغانستان، در پی کشته شدن شماری از شهروندان پاکستانی در نتیجه سقوط یک بال هواپیمای این کشور در نزدیکی اسلام‌آباد، ابراز تاسف کرده و از پاکستان به عنوان کشور «برادر و دوست» یاد کرده است.

عبدالله عبدالله به نمایندگی از حکومت افغانستان در نامه‌ای عنوانی ممنون حسین رییس جمهور پاکستان نوشته است:‌ «با تاسف اطلاع حاصل نمودم که در اثر سقوط یک پال هواپیمای خطوط هوایی پاکستان پی آی ای در نزدیکی شهر اسلام آباد٬ شماری از شهروندان کشور برادر و دوست جمهوری اسلامی پاکستان به شهادت رسیده‌اند.» آقای عبدالله افزوده است: «بدینوسیله مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود٬٬ حکومت و مردم جمهوری اسلامی افغانستان را به جلالتمآب شما٬ خانواده‌های شهیدان و مردم برادر و دوست جمهوری اسلامی پاکستان ابراز می‌دارم.»

 در نتیجه سقوط یک هواپیمای مربوط به شرکت هوایی پاکستان،‌ »پی‌آی‌ای»، روز گذشته بیش از چهل نفر به قتل رسیدند. این هواپیما که از خیرپشتوانخواه به سمت اسلام آباد می‌رفت، پس از قطع تماس هوایی سقوط کرد.

عبدالله عبدالله در حالی از پاکستان به عنوان کشور «برادر و دوست» یاد می‌کند که مردم افغانستان نسبت به پاکستان دیدگاه متفاوتی دارند. اکثریت مردم افغانستان مداخله‌های پاکستان را عامل اصلی بدبختی‌ها در افغانستان می‌دانند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала