مقامات هندی برای لاغر شدن زن 500 کیلویی مصری دست بکار شده اند

© Fotolia / Kokhanchikovمقامات هندی برای لاغر شدن خانم 500 کیلویی مصری دست بکار شده اند
مقامات هندی برای لاغر شدن خانم 500 کیلویی مصری دست بکار شده اند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایمان احمد ابن‌الاتیی زن 36 ساله مصری که 500 کیلوگرام وزن دارد جهت سفر به بیرون از کشور و اجرای عملیات جراحی، محتاج کمک مقامات هندی شد.

به گزارش International Business Times، وزیر داخله هند شخصاً کمک کرد تا خانمی که بیشتر از 20 سال از تخت خوابش بلند نشده است، ویزه بدست آورد. وزن این خانم مصری در یازده سالگی به 500 کیلوگرام رسید، داکتران تشخیص کردند که وجود وی به مشکل اختلال آهن دچار است که باعث تجمع شحمیات در وجود این خانم شده است. علاوه بر این وی از مریضی فیلاریاز لنفاوی Elephantiasis (یک بیماری است که باعث ضخیم شدن پوست و بافت های زیر پوست میشود)، نیز رنج میبرد.

ایمان احمد از دوران کودکی از خانه بیرون نشده است، وی فعالیت جسمی ندارد.

با این حال، چندی قبل خواهر مریض با یکی از جراحان هندی که اشخاص چاق و فربه را جهت لاغر شدن مورد عمل جراحی قرار میدهد، در تماس شد. به گفته جراح به دلیل اینکه مریض در شرایط بد اقتصادی بسر میبرد، وی قسمتی از مصارف ترانسپورتی را پرداخته است.

جراح یادشده جهت سرعت بخشیدن به پروسه اخذ ویزه برای مریض، از طریق صفحه اجتماعی تویتر از وزیر داخله هند خواهان کمک شد. سوشما سواراژ وزیر داخله هند وعده اصدار ویزه را به زودترین فرصت، کرد. با گذشت چند روز خانم مصری اسناد لازم برای سفر به هند را بدست آورد.

در حال حاضر مریض برای سفر به هند آماده‌گی میگیرد، تاریخ اجرای عمل جراحی تا هنوز اعلام نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала