اتحادیه باربری از اعتصاب عمومی منصرف شد

© Photo / وزارت داخلهاتحادیه باربری از اعتصاب عمومی منصرف شد
اتحادیه باربری از اعتصاب عمومی منصرف شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: اتحادیه باربری افغانستان که قرار بود امروز دوشنبه در اعتراض به بی‌توجهی حکومت در رسیدگی به مشکلات شان دست به اعتصاب سرتاسری بزند، از این اقدام خود در نتیجه گفتگوی یک مقام وزارت امور داخله با مسوولان این اتحادیه از اقدام خود انصراف داده است.

طلا محمد اتمانزی، رییس عمومی اتحادیه باربری یکشنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که تمامی باربری‌های روز دوشنبه دست به اعتصاب عمومی خواهند زد. او از اخاذی‌ها از رانندگان وسایط باربری به عنوان جدی‌ترین مشکل یاد کرده بود.

اما، سید عبدالغفار سیدزاده رییس عمومی مبارزه با جرایم وزارت امور داخله بدستور شواری امنیت ملی با نمایندگان اتحادیه‌های ترانسپورتی و باربری دیدار کرده و در نتیجه این دیدار اتحادیه باربری از اعتصاب عمومی منصرف شده است.

وزارت امور داخله با اعلام این خبر می‌گوید که آقای سیدزاده به مسوولان اتحادیه‌های ترانسپورتی و باربری برای رسیدگی به مشکلات شان اطمینان داده است.

در همین‌حال، طلا محمد اتمانزی ریيس اتحادیه باربری گفته که از تمام شرکت‌های ترانسپورتی و باربری خواسته تا فیصله قبلی شان مبنی‌بر توقف کار این شرکت‌ها در روز دوشنبه را لغو کرده و امروز نیز مثل گذشته به فعالیت عادی شان ادامه بدهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала