بهترین اسلحه روسیه در مبارزه با تروریزم

© Sputnik / Grigoriy Sisoevرئیس جمهور ولادیمیر پوتین
رئیس جمهور ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه به مشتریان خارجی خود بهترین وسایل مبارزه با تروریزم را پیشنهاد می نماید

ولادیمر پوتین رئیس جمهور روسیه اظهار داشته است که روسیه آماده است به مشتریان خارجی خود وسایل جدید مبارزه با تروریزم، منجمله وسایل دافع هوا، دستگاه راکت انداز و تخنیک هوائی نظامی را عرضه نماید.

او در اجلاس کمسیون در امور همکاری تخنیک نظامی روسیه با کشور های خارجی گفت:"توجه بیشتر باید به جغرافیه تحویل وسایل نظامی گردد. در این اواخر نواحی مختلف جهان با تهدیدات تروریستی روبرو شده اند که میتوان بطور نمونه از سوریه، لیبیا، عراق و افغانستان نام گرفت".

پوتین افزود: "ما حاضر هستیم بهترین و عصری ترین مسایل مبارزه با ترور را به مشتریان خود پیشنهاد نمایم که نتنها متشکل از سلاح جنگ نزدیک، بلکه وسایل هوائی نظامی، وسایل دافع هوا، وسایل راکتی و توپچی، زرهدارها-خلاصه وسایل را پیشنهاد می نمایم که می تواند در مبارزه با تروریستها که سازمانها بزرگ را ایجاد نموده اند و متخصصین ورزیده را باخود دارند که مکاتب اردو را سپری نموده و با تسلیحات عصری منجمله ساخت کشور های غربی کاملاً اشنائی دارند، موفقانه استفاده شود".

پوتین تاکید کرد که روسیه در مبارزه با تروریزم بین المللی  و تحکیم توانائی رزمی متحدین خود منجمله در سازمان قرارداد دفاع دسته جمعی و اتحادیه دول مسترک المنافع سهیم عظیم دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала