سران شرکت های اپل، مایکروسافت و اینتل در اجلاسی به دعوت دونالد ترامپ جمع می شوند

© AP Photo / Evan Vucciسران شرکت های اپل، مایکروسافت و اینتل در اجلاسی به دعوت دونالد ترامپ جمع می شوند
سران شرکت های اپل، مایکروسافت و اینتل در اجلاسی به دعوت دونالد ترامپ جمع می شوند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم کوک مدیر عامل اپل، لاری پیچ صاحب گوگل، ساتیا نادلا از شرکت مایکروسافت، شریل سندبرگ مدیر ارشد عملیاتی فیس بوک و نمایندگان شرکت های بزرگ دیگر جهان از طرف اداره کاری دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب امریکا دعوت شده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وب سایت Recode، دونالد ترامپ از سران شرکت های بزرگ؛ تیم کوک مدیر عامل اپل، لاری پیچ صاحب گوگل، ساتیا نادلا از شرکت مایکروسافت، شریل سندبرگ مدیر ارشد عملیاتی فیس بوک و نمایندگان شرکت های بزرگ دیگر جهان دعوت کرده است، این نشست  قرار است در 14 دسامبر سال جاری در منهتن شهر نیویورک و در برج ترامپ برگزار شود، و دعوت شدگان بازیکنان کلیدی بازار — IT هستند.

همچنین در این اجلاس چاک رابینز مدیر عامل شرکت Cisco، جینی رومیتی رئیس IBM، مدیران Intel بریان کرژانیچ و صفرا کاتز، سرپرست Oracle، و همچنین امکان دارد جوزف بیزوس بنیانگذار Amazon نیز شرت می ورزند.

کاتز یکی از مدیران عامل شرکت  Intelگفته است که ، "من قصد دارم که به دونالد ترامپ بگویم؛ که ما با او هستیم و آمادهء هرنوع کمک برایش خواهیم بود، ما می توانیم برای اصلاح سیستم مالیاتی کاری انجام دهیم، کاهش مقررات و صرفه جویی وقت و مهیا ساختن شرایط بهتر برای معاملات، و به این صورت صنعت فن آوری امریکا در رقابت ها قوی تر از همیشه خواهد شد".

 

و بقیهء اعضای شرکت کننده در این اجلاس چندان راضی و هماهنگ با ترامپ به نظر نمی رسند به عنوان مثال؛ بیزوس بنیانگذار Amazon  همیشه و بار ها و بار ها در روزنامه "واشنگتن پست" در طول انتخابات ریاست جمهوری از دونالد ترامپ انتقاد های سختی کرده است. تیم کوک مدیر عامل اپل در یکی از مصاحبه های خود به طور علنی از عدم حمایت اش از ترامپ صحبت کرد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала