لاروف: کاشناسان مستقل اطلاعلت در باره انجام روش های وحشیانه در حلب را تائید نمی کنند

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر لاروف: کاشناسان مستقل اطلاعلت در باره انجام روش های وحشیانه در حلب را تائید نمی کنند
لاروف: کاشناسان مستقل اطلاعلت در باره انجام روش های وحشیانه در حلب را تائید نمی کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه سرگئی لاوروف، اعلام کرد سازمان های بشر دوستانه مستقل اطلاعات منتشره درباره اعمال وحشیانه در شرق شهر حلب سوریه را تأئید نمی کنند.

اسپوتنیک گزارش میدهد، لاوروف در دیدار با شرکت کنندگان برنامه علمی ـ آموزشی سالانه بنیاد حمایت از دیپلماسی مردمی به نام گورچاکوف تحت عنوان" گفتگو به خاطر آینده" گفت:" من ارزیابی های سازمان های بشر دوستانه مستقل که در شرق حلب نمایندگان خود را دارند، خبر دارم. هیچکدام آنها اخبار منتشره درباره باصطلاح انجام اعمال وحشیانه و ربودن افراد دارای سن سربازی هنگام خروج از شرق حلب را تأئید نمی کنند". قبلاً کمیسیاریای عالی حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرده بود دارای اخبار "موثقی" در اینباره وجود دارد که ارتش دولتی سوریه تقریبا 82 نفر از جمله 11 زن و 13 کودک را هنگام آزاد سازی درشرق حلب کشتهاند. بر علاوه گزارش شده بود که اجساد مردم در کوچه ها افتاده و خویشاندان آنها به دلیل ادامه نبردهای شدید نمی توانند این اجساد را با جمع آوری نموده و دفن نمایند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала