سوریه خواستار مجازات "تاجران جنگ" شد

© Sputnik / Iliya Pitalevسوریه خواستار مجازات "تاجران جنگ" شد
سوریه خواستار مجازات تاجران جنگ شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور خارجه سوریه در نامه‌ای به منشی عمومی و رئیس شورای امنیت سازمان ملل علام کرد که برخی کشورهای غربی و متحدان آنها در منطقه با انتقاد از دمشق در داخل سازمان ملل و شورای امنیت از تروریست‌ها حمایت میکنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا به نقل از خبرگزاری سانا، وزارت خارجه سوریه در این نامه آورده است که مقامات کشورهای فرانسه ، انگلیس، امریکا و متحدان آنها در منطقه از جمله عربستان، ترکیه و قطر در شرایط فعلی انتقادات ظالمانه و گمراه‌کننده‌ای را در داخل این سازمان بین المللی آغاز کردند که هدف از آن ممانعت از فروپاشی تروریست‌ها در حلب و دیگر مناطق سوریه است.
دمشق همچنین اعلام کرد که اظهارنظرها و بیانیه‌های برخی مسؤولان سازمان ملل در راستای حمایت از حقوق بشر نیست بلکه تنها در راستای حمایت از تروریست‌ها و توجیه اقدامات کشورهای غربی است که از سازمان ملل برای تحقق اهداف سیاسی‌شان استفاده می‌کنند.
این وزارتخانه در ادامه مجازات آن دسته از کشورهای غربی و متحدانشان را که از آنان به عنوان "تاجران جنگ" نام برده، خواستار شده است کشورهایی که با حمایت تسلیحاتی از سازمان‌های تروریستی موجب کشتار شهروندان بی گناه سوری از جمله زنان و کودکان می‌شوند.
وزارت خارجه سوریه هم‌چنین ابراز امیدواری کرد که کشورهای غربی حامی تروریسم در سال آینده از سیاست‌های گمراه کننده خود در حق سوریه دست بردارند و تلاش‌های خود را بر مبارزه با تروریسم متمرکز کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала