سازمان "کلاه سفیدان" در سوریه، سیاه را سفید و سفید را سیاه جلوه میدهند

© Sputnik / Mikhail Alaeddinسازمان "کلاه سفیدان" در سوریه، سیاه را سفید و سفید را سیاه جلوه میدهند
سازمان کلاه سفیدان در سوریه، سیاه را سفید و سفید را سیاه جلوه میدهند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک، رسانه های غربی به اقتباس از کمیته "نظارت بر حقوق بشر" که در لندن موقعیت دارد و بر گروه به اصطلاح "کلاه سفیدان"، ارتش سوریه را به جنایات متهم کرده اند.

اما به مردم محل اشکار است که چگونه "کلاه سفیدان" خانه های آنها را تخریب کردند و مردم را زیر ویرانه ها دفن میکردند و بعدا کامره های های فلم گیری خود را آماده می ساختند. این کلاه سفیدان که هستند؟
صحنه های وحشت ناک، درست مانند فیلم ترسناک گرفته شده است. سپس نیویورک تایمز گزارش میدهد که گویا ارتش سوریه به قتل شهروندان غیرنظامی خود دست زده اند. Die Zeit، آزادی سازی حلب را وحشیانه توصیف میکند و می نویسد که این وضعیت به بشریت خجالت اور است. نیویورکر از موارد کشتار جمعی و بازداشت مردم گرسنه و بی سرپناه حکایت دارد.
از طرف دیگر به خاطر می آید که نظامیان روسیه برای مردم مواد کمک های اولیه را توزع میکنند و بیمارستان های صحرایی را برای درمان مردم سوری و زخمی ها ایجاد کرده اند، روسیه در حلب به تنهایی بدون کمک غرب و امریکا این کمک ها را به مردم میرساند.
روزنامه نگاران غربی و امریکایی در دفاتر گرم خود در برلین و نیویورک نشسته و از خود در سوریه خبرنگار ندارند. منبع تامین کننده اصلی اطلاعات آنها — برنامه نظارت بر حقوق بشر سوریه است، که در لندن موقیعت دارد و منبع اطلاعات دومی شان سازمان "کلاه سفیدان" است، که در مورد مردم عادی حلب یک کلمه هم راست نوشته نمی کنند به جز دروغ شاخدار.
سفیر سابق بریتانیا کریگ موری اظهار نظر نموده گفت: "واکنش تعدادی از ناظران غربی به نظر من عجیب و غریب است. آنها این حادثه را (آزادی سوریه) را به عنوان شکست وحشتناک برای خود می پندارند. من نمی دانم که چگونه می توان از پایان خونریزی خوشحال نبود. تنها کسانی که میتواند از پیروزی مردم سوریه خوش نباشد اسلام گرایان، اند
جیمز لی میزوری بنیانگذار سازمان " کلاه سفیدان "، افسر سابق ارتش انگلیس بود و بعدا شامل گروه اجیران "اولیوا"، گردید. این شرکت نظامی، با شرکت نظامی خصوصی بدنام "بلک واتر اکادمی" بسیار نزدیک است. این شرکت های نظامی از پنتاگون و دولت ایالات متحده دستور می گیرند. جیمز لی افسر اطلاعاتی ارتش بریتانیا دارایی سابقه (درخشان)، خدمت در بوسنی و کوزوو، عراق، لبنان و فلسطین میباشد. به طور کلی، او در جاهای کار کرده که به سناریو خاص برای شروع جنگ ضرورت باشد. پول حمایوی که شرکت "کلاه سفیدان" بدست میآورد، بیش از 100 میلیون دالر است و حامی اصلی این شرکت- ایالات متحده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала