کشف اسناد حلب و جذب مبتدیان داعش

© Sputnikکشف اسناد جلب و جذب مبتدیان داعش
کشف اسناد جلب و جذب مبتدیان داعش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آژانس اسپوتنیک اسنادی را به نشر میسپارد که در جریان پاکسازی یکی از مناطق حلب از وجود تروریستان داعش، به دست آمده اند. اوراقی که با نشان داعش، جبهات النصره، جبهات الشامیه و دیگر گروه‌ها محصلین پوهنتون‌ها را در بدل شرایط خوب مادی و معنوی به پیوستن به این گروه‌ها دعوت میکنند.

براساس اسناد پیدا شده، اعضای جدید گروه داعش و جبهات النصره جدا از بقیه اعضای این گروه‌ها تدریس میشوند. در قدم نخست به آنها دروس شریعت، اصول اولیه جهاد، اطاعت و ساختار داخلی سازمان آموخته میشود.

قدم بعدی ماموریت های جنگی میباشد. بعد از به پایان رسانیدن این مرحله، اعضای جدید را از چندین منطقه یکجا میکنند و به آنها سرگذشت اعضای بازداشت‌شده گروه القاعده را بیان میکنند. سران این گروه‌ها با بیان داستان‌های وحشتناک از شکنجه و ستم بالای اعضای القاعده در زندان، میخواهند تمایل ترک این گروه‌ها را از سر اعضای جدید دور کنند.

بعداً، اعضای جدید در یک بخش این گروه که "لواء توحید" نامیده میشود، به اطاعت از اوامر لواء برای از بین بردن اهداف مشخص آغاز به فعالیت میکنند.

یک منبع نظامی به آژانس اسپوتنیک اظهار کرد که تعداد زیاد این کتب و اسناد به کمک عربستان سعودی به سوریه فرستاده شده است، در اکثر این کتب، دعوت به جهاد و کشتار به نام مذهب و ایمان وجود دارد، که در سوریه چنین اعمال از نظر قانون و رهبران مذهبی ، محکوم شده اند.

در اسناد بدست آمده برای وحشتناک‌ترین و بدترین اعمال تروریستان، منطق و توجیه ذکر شده است. به گفته این منبع نظامی، این اسناد به اثبات میرسانند که تروریستان از داروهای طبی که باعث تحریک فعالیت جسمی و جنسی میشوند، استفاده میکردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала