تاکید یک مقام امریکایی به ادامه‌‌ی کمک به نیروهای امنیتی افغانستان

© Photo / وزارت دفاعتاکید یک مقام امریکایی به ادامه‌‌ی کمک به نیروهای امنیتی افغانستان
تاکید یک مقام امریکایی به ادامه‌‌ی کمک به نیروهای امنیتی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: جنرال مارک میلی فرمانده نیروهای زمینی ارتش ایالات متحده امریکا، در سفری به کابل و در دیداری با عبدالله حبیبی وزیر دفاع افغانستان، گفته است که ایالات متحده و دیگر متحدان بین‌المللی‌اش به کمک‌های شان در بخش تجهیز و مسلکی سازی نیروهای امنیتی افغانستان ادامه می‌دهند.

آقای میلی می‌گوید که در زمینه تجهیز و مسلکی سازی نیروهای امنیتی افغانستان تعهدات لازم وجود دارد و به این تعهدات عمل خواهد شد. این مقام ارشد امریکایی در عین‌حال از بلند رفتن ظرفیت و توانایی نیروهای امنیتی افغانستان در مبارزه علیه گروه‌های تروریستی ستایش کرده می‌گوید که جامعه جهانی در این مبارزه با نیروهای امنیتی افغانستان به همکاری‌‌اش ادامه می‌دهد.

جنرال مارک میلی همچنین به از بین رفتن فساد اداری در وزارت دفاع افغانستان و رعایت ارزش‌های حقوق بشری توسط نیروهای امنیتی کشور تاکید کرده می‌گوید که برای سهیم‌ساختن زنان در صفوف نیروهای امنیتی باید اولویت داده شود.

در همین‌حال، عبدالله حبیبی وزیر دفاع افغانستان می‌گوید که مبارزه با فساد اداری، رعایت ارزش‌های حقوق بشری و سهیم ساختن زنان در صفوف نیروهای امنیتی از مسوولیت‌ها و اولویت‌های حکومت وحدت ملی است. او همچنین گفته که برای مبارزه با گروه‌های تروریستی در فصل زمستان آمادگی لازم اتخاذ شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала