پیکر سفیر روسیه روز سه شنبه به روسیه فرستاده می شود

© Sputnik / Hüseyn HayatseverЖители Анкары приносят цветы к зданию посольства России
Жители Анкары приносят цветы к зданию посольства России - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایرینا کاسیموا اتشه مطبوعاتی سفارت روسیه در انقره گفت، پیکر اندری کارلوف سفیر مقتول روسیه امروز از انقره طی مراسمی به روسیه فرستاده خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، ایرینا کاسیموا اتشه مطبوعاتی سفارت روسیه در انقره به ریا نووستی گفت: پیکر اندری کارلوف، سفیر مقتول روسیه که در انقره دیروز کشته شد، امروز سه شنبه طی مراسمی در میدان هوایی انقره با حضور مقامات عالی رتبه ی ترکیه به روسیه  فرستاده می شود.

کاسیموا گفت:- "امروز در میدان هوایی انقره مراسم وداع با حضور مقامات عالی رتبه ی ترکیه و نمایندگان هیات های دیپلماتیک برگزارمی شود. پس از آن پیکر سفیر با همراهی همسر، پزشک سفارت و روانشناس وزارت حوادث غیرمترقبه به سمت روسیه فرستاده می شود".

 وی افزود، که در روسیه گروه تحقیقاتی تشکیل شده است که روز سه شنبه به انقره می آیند. ایرینا کاسیموا خاطر نشان کرد:- "در این گروه نمایندگان وزارت حوادث غیر مترقبه و کمیته ی تحقیقات روسیه حضور دارند. آنها چند روز با همکاران ترکی خود موضوع ترور سفیر روسیه را مورد بررسی قرار خواهند داد".

این دیپلمات افزود، در پیوند به فرمان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، سفارت پیشنهادات خود را برای معرفی کارلوف به منظور دریافت نشان دولتی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره اش ارائه خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала