درگیری با دختر دونالد ترامپ در هواپیما

© AFP 2023 / Robyn Beckدرگیری با دختر دونالد ترامپ در هواپیما
درگیری با دختر دونالد ترامپ در هواپیما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داخل سالون هواپیمای شرکت JetBlueکه در حال آماده شدن پرواز از نیویورک بود، یکی از مسافران با توهین و دشنام به ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب امریکا که برای تعطیلات کریسمس با خانواده اش قصد سفر را داشت فضای هواپیما را عوض کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل TMZ، صبح پنجشنبه 22 دسامبر داخل سالون هواپیمای شرکت JetBlueکه در حال آماده شدن پرواز از نیویورک بود، یکی از مسافران با توهین و دشنام به ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب امریکا که برای تعطیلات کریسمس با خانواده اش قصد سفر را داشت فضای هواپیما را عوض کرد، مردی با کودکی در بغل نزد ایوانکا ترامپ که با سه فرزندش در جای خود نشسته بود آمده و به شروع به داد زدن بلند کرده گفت: "پدر شما باعث ویرانی و خرابی کشور می شود". و بعد این مرد ادامه می دهد: "برای چی این زن در پرواز ما باید باشد؟ او باید با یک هواپیمای خصوصی پرواز کند". با توجه به گفته های یکی از شاهدان؛ ایوانکا اصلن توجه به داد زدن و گفته های مرد نمی کرد و فقط حواس اش به بچه هایش بود. هنگامی که این مرد را از هواپیما خارج کردند او دو باره با صدای بلند و با فریاد گفت: "شما مرا بخاطر که فکر و عقیده ام را بیان کردم از هواپیما اخراج می کنید؟."

شرکت JetBlue اعلام نمود که؛  اخراج این مسافر از هواپیما به علت جلو گیری از درگیری در حال پرواز هواپیما صورت گرفته و ما نمی توانستیم چنین ریسکی را بپذیریم.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала