نامه پوتین به اوباما و ترامپ

© Sputnik / Alexei Druzhininنامه پوتین به اوباما و ترامپ
نامه پوتین به اوباما و ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در سایت رسمی کرملین پیام ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه به رییس جمهور درحال رفت و رییس جمهور جدید ایالات متحده امریکا، منتشر شده است.

اقدامات جدید دولت درحال رفتن ایالات متحده امریکا تحریک کننده میباشند و عمداً وضع شده اند تا روابط آینده روسیه-امریکا را تضعیف نمایند. این موضوع برخلاف علایق اصلی ملت روسیه و امریکا میباشد. با درنظر داشت مسئولیت روسیه و ایالات متحده امریکا در قبال حفظ امنیت جهانی- این موضوع به مجموع روابط بین‌المللی نیز آسیب رسانیده میتواند.

جانب روسیه دلایل کافی برای پاسخ دادن به این تحریم‌ها دارد. اما ما با وجود داشتن حق نشان دادن واکنش الی سطح دیپلماسی غیرمسئولانه "آشپزخانه‌ای" پائین نخواهیم شد. ما با درنظر داشت سیاست دونالد ترامپ رییس جمهور جدید ایالات متحده امریکا، برای احیای روابط روسیه-امریکا کار خواهیم کرد. دیپلومات‌های فرستاده‌شده روسی رخصتی‌های نوروزی را در کنار نزدیکان‌شان در خانه سپری خواهند کرد. ما قصد نداریم برای دیپلومات‌های امریکایی مشکلی ایجاد کنیم. ما هیچ کس را اخراج نخواهیم کرد. ما برای اعضای فامیل دیپلومات‌ها در استفاده کردن از جاهای تفریحی در روزهای رخصتی ممانعت ایجاد نخواهیم کرد. علاوه براین تمام اطفال دیپلومات‌های امریکایی را در جشن سال نو به کرملین دعوت میکنم.  
جای تاسف است که دولت رییس جمهور اوباما کارش را به این شیوه ختم میکند، اما با این حال به اوباما و اعضای فامیل وی نیز فرا رسیدن سال نو را تبریکی میگویم.

به دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب تبریک میگویم، به تمام ملت امریکا تبریک میگویم!

برای همه رفاه و سعادت آرزو دارم!

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала