ایجاد رمز مبارزه با متجاوزین در آلمان

© Sputnik / Andrey Telichevایجاد رمز مبارزه با متجاوزین در آلمان
ایجاد رمز مبارزه با متجاوزین در آلمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش سپوتنیک، در مونستر آلمان فعالان جامعه مدنی رمزی را اختراع کردند که چطور ساکنان محلی از خشونت جنسی خود را محافظت کنند.با عبارت "لویس اینجاست؟"قربانی آزار و اذیت می تواند به دیگران سیگنال کمک را بدهد.

به گفته ریس سازمان کمکهای اضطراری به زنان گرلینده گریگر،معنای کلمات در حال حاضر به کارکنان کافه ها و کلوب ها آشنا است. "به این معناست که زن میخواهد  با ظرافت بدون جلب توجه  محل را ترک کند." در همان زمان  کارکنان آن کافه ویا کلوب بایدبرای زن نشان بدهند که از همان لحظه به بعد او در اختیار آنها میباشد و برای کمک به او آماده هستند.

این عمل از طرف شهروندان مثبت ارزیابی شد.مدیر این پروژه گزارش میدهد که بسیاری از مدیران کلوب های شبانه این طرح را تصویب کردند و فعالان مدنی در حال حاضر آگهی دادن شهروندان را آغاز کردند.

گریگر گفت که در تعطیلات عمومی موارد از سوء استفاده جنسی  بیشتر میشود،به همین دلیل سازمان این اقدام را به پیشواز از سال نو آغاز کرده است. چیزی که در کلن اتفاق افتاده است، بسیاری احساس امنیت خود را از دست داده اند،بنابر این حالا مهم است که مردم را برای آن تشویق کنیم که آنها دوباره به حمایت از یکدیگر خود شروع کنند و در موردی که نیاز است کمک کنند.

مقامات المانی در ارتباط با حملات گسترده به زنان در 1جنوری سال 2016 در شهر کلن اقدامات امنیتی گرفته اند. در شب سلویستر مقدس بیش از 700 زنان آلمانی تحت آزار ئ اذیت مهاجرین و پناهندگان  قرار گرفتند.در همان زمان پولیس آلمان وظایف خود را انجام نداده در برابر قلدر ها عکس العمل نشان ندادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала