پنتاگون به زره متحرک تانک نیاز دارد

© Sputnik / David B. Gleasonپنتاگن
پنتاگن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع ایالات متحده امریکاتوسعه سیستم زره متحرک تانک را در نظر دارد که جاگزین سیستم حفاظت فعال وسایل نقلیه خواهد شد.

قسمیکه برای روزنامه نگاران آشکار شده است، پنتاگون از قراردادی های خود خواستار شده است که امکانات توسعه زره را ارزیابی کنند که  بتواند در 5 ثانیه 25 سانتی متر  حرکت کند. علاوه بر آن پنل های زره مربع شکل با اندازه حدود 30 سانتی مترکه قادر به مقاومت در برابر اثابت  راکت را داشته باشد.این کاملآ عجیب و غریب به نظر میرسد ،اما زره متحرک در واقع ممکن است  تکامل لازم در توسعه تانک  گردد.

زره متحرک توسعه زره تانک معمولی است ،که در اصل استاتیک قادر به  پاسخگویی تهدیدات غیر منتظره در مقابل وسایل نقلیه زرهی نه می باشد.علاوه بر آن نظامی ها پتانسیل نسبتآ محدود برای ساختن انواع چنین زره را دارند.میتوان ضخامت  و وزن او را تغیر داد،اما دایمآ مدرن سازی تانک های جنگ جهانی اول  هیچ مفهومی ندارد.

به نظر پنتاگون،زره متحرک تانک میتواند سطح حفاظت را فراهم کند و قابل اعتماد تر بوده و در مقیاس با سیستم حفاظت فعال ارزان است. به هر حال، این سیستم تا هنور در سطح ایده ها قرار دارد و زمان ظهور  اولین نمونه آن که کار بدهد نامعلوم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала