هفت شهر که به شهروندانش بخاطر زندگی در شهر پول می پردازد

© Flickr / Sean_MarshallDetroit
Detroit - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اشخاص کمی اطلاع دارند که در کره زمین شهر های هم وجود دارند که بنا بر عومل مختلف به شهروندان اشداً ضرورت دارند. این شهر ها برای کار و زندگی مبلغ قابل چشم دید را برای شهروندی پیشنهاد می نمایند.

اسپوتنیک به نقل AdMe.ru  از هفت شهر جهان یادآوری می نماید که ممکن آرزو های تان در انجا برآروده شود: سیاحت کنید و یک چند وقت ای در فضائی دیگری زندگی نماید و بهتر از همه اینکه از این اقدام خود، پول هم بدست بیاورید.

1-  دیترویت، میشیگان، ایالات متحده

«پاریس غربی»، «مرکز موتر های امریکا»- این همه افتخارات شهر ترک شده دیترویت میباشد که در جریان نیمه دوم قرن 20 خالی از شهروندان شد. اما شدید سعی می ورزد دوباره فعال گردد. دولت برای حل این پرابلم برنامه جدید به نام «Challenge Detroit» را در نظر دارد که به اساس آن 2500 کارگر مسلکی که تصمیم دارند در شهر زندگی و کار کنند، در ساحات مختلف جلب میگردد.

2- ایالت الاسکا امریکا

اگر زمستان، برف سفید، ریتم زندگی بیخواب را دوست دارید و آسایش را در هوای سرد حس می کنید، در آنصورت در آلاسکا برای شما زندگی با لذت فراموش ناشندنی را میدهد. در این عرصه صندوق خاص دولتی وجود دارد که برای علاقمندان در مقابل شرکت مسلکی در رشد زندگی منطقه شمالی، که روز به روز نفوس آن کم می شود، پول می پردازد.  یگانه شرط آن- زندگی در جریان یک سال در آلاسکا میباشد.

3- ولایت ساسکاچوان، کانادا

این ولایت برای فارغ التحصیلان بعد از سال 2010 پیشنهاد جالب دارد که هنوز تصور دقیق از زندگی بعدی و رشد مسلکی خود ندارند، به چنین جوانان 20000$ پرداخته میشود تا در جراین 7 سال در این ولایت کار و زندگی کنند.

4- آبشار نیاگارا، نیویورک، ایالات متحده

یک پیشنهاد خوب هم در این ارتباط وجود دارد که غیر قابل تصور است،- در مقابل پول، زندگی در یکی از زیباترین و فوق العاده جالب محلات جهان میباشد. دولت برای فارغ التحصیلان دانشگاه ها که میبخواهند در موسسات محلی نزدیک آبشار در جریان دوسال کار کنند، 7000$ مکافات میدهد.

5- پنگا، اسپانیا

این قصبه زیبا که تحت حمایت و حفاظت دولت قرار دارد، در شمال-شرق اسپانیا موقعیت دارد که یکی از قصبه های قدیم کشور محسوب میشود.  دولت برای جلب جوانان غرض زندگی در این محل و رشد  اقتصاد آن مبلغ 3000 ایرو برای هر خانواده می پردازد، مشروط به اینکه برای کار بیایند برعلاوه  مبلغ  3000 ایرو برای هر نوزاد متولد محل نیز پرداخته می شود

طبعاً شانس خوبی برای زندگی در محل بسیار زیبا و از نگاه اقلیمی پاک میباشد.

6- اوترخت، هالند

هالند در سراسر جهان با آزمایشات اجتماعی خود شهرت دارد. اینبار: اینکه حمایت مالی به مبلغ 1000دالر بری هر تبعه شهر اوترخت در نظر گرفته است. اینکه طرح چه تاثیر خواهد گذاشت،؟ تحت آزمایش قرار دارد.

7- کورتیس، نبراسکا، ایالات متحده

امکان دارد، هر کسی در طول زندگی  خود یکبار عصبانی شده بگوید: بهتر بود اگر مقامات از شهر او مواظبت میکردند. در کورتیس این مساله صحبت بیهوده نیست. این شهرک امریکائی زمین رایگان را برای اعمار خانه در مقابل مفکوره خوب و فعالیت در عرصه رشد شبکات و تاسیسات محلی و فرهنگ میدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала