سبزکاری شهر بزرگ: پروژه هوتل با باغ عمودی

عضو شوید
به زودی در سنگاپور یک هوتل غیر عادی بوجود خواهد آمد.بنای بیرون ساختمان با باغهای عمودی ، و مسافه بین طبقه های آن با نهال هاو درختان پوشانیده میشود.این عمل مناطق اضافه برای تفریح در این شهر پر ازدحام را ایجاد میکند و سطح آلودگی شهر را کاهش میدهد.

به گزارش novate.ru معماران شرکت WOHA یکی از اخرین پروژه های خود را ارائه کرده اند.-هوتل  با بناهای (زنده) Оasia Hotel Downtown در سنگاپور. این ساختمان با گیا های سبز پوشانیده میشود که بطور موثر  در بین ده ها آسمان خراش نمایان خواهد شد.

گیاهان گرمسیر دو باره بازگشت ،بخش مهمی از این ساختمان خواهد بود که مدت ها قبل در این ساحه میروید.انتظار میرود که پوشش گیاهی در یک آسمان خراش عدم سبزی در منطقه 10 ساختمان های اطراف را جبران خواهد کرد.

بر روی شبکه الومینیوم سرخ رنگ 21 گونه گیاه لیانا رشد خواهد کرد که محیط مساعد را ایجاد و ارایه مواد غذایی برای پرندگان و حشرات خواهد شد.

ساحه این هوتل19416 متر مربع است. این ساختمان با چندین Sky gardens به اصطلاح باغ آسمان مجهز خواهد بود.آنها یک نوع پارک باز خواهند بود که بازدید کنندگان می توانند روی چوکی زیر سایه درختان در هوای آزاد تفریح کنند ،نه در ساحه قید با  تهویه مطبوع(کولر(.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала