مشکل امروز اسلام عربستان است

© AFP 2023 / STRعربستان سعودی
عربستان سعودی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون منشی عمومی حزب الله لبنان اعلام کرد : عربستان سعودی شیخ نمر باقر النمر را شهید کرد زیرا النمر برای ریشه کنی ظلم و ستم قیام کرده بود.

العالم شیخ نعیم قاسم عربستان سعودی را مشکلِ پیچیدۀ امروز منطقه خواند و افزود: مشکل امروز منطقه عربستان سعودی است کشوری که سوریه را ویران و امنیت عراق را سلب کرده است.

وی در نخستین سالگرد شهادت شیخ باقر النمر در بیروت پایتخت لبنان گفت: النمر در صف مقاومت ایستاده بود و دشمن اسرائیل و استکبار بود و به هیچ ظلم و ستمی تن نمی داد.

شیخ قاسم افزود: ما در منطقه مشکل پیچیده ای به نام عربستان سعودی داریم که شمشیر را از رو بسته است و از هیچ ظلم و ستمی رویگردان نیست. نظام آل سعود می خواهد قدرت را در خاندان سلطنتی خود منحصر کند و دیگران را در انزواء نگه دارد.

معاونمنشی عمومی حزب الله لبنان تاکید کرد: دشمنان اسلام 84 میلیارد دالر در آمریکا و اروپا هزینه کرده اند تا اسلامی منحرف به مردم را نشان بدهند و اسلام ناب محمدی را وارونه جلوه بدهند ولی در توطئه خود شکست خورده وناکام مانده اند.

شیخ قاسم افزود: این عربستان است که سوریه را به ویرانه تبدیل و امنیت عراق را سلب کرده است و با کُشتن مردم بی گناه یمن خصوصاً زنان و کودکان بزرگترین جنایت قرن را مرتکب شده است، آیا وقت آن نرسیده است که از شکست های متوالی خود دست عبرت بگیرد.

وی با هشدار به عربستان درباره گرفتار شدن به عواقب تروریسم پروری خود گفت: عربستان سرانجام بهای سنگین حمایت خود از تروریست های تکفیری را خواهد پرداخت و از شرّ تروریست هائی که در آستین خود پرورش داده است ، در امان نخواهد ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала