کشته و زخمی شدن 35 شورشی در عملیات‌های نظامی

© Photo / وزارت دفاعکشته و زخمی شدن 35 شورشی در عملیات‌های نظامی
کشته و زخمی شدن 35 شورشی در عملیات‌های نظامی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نتیجه عملیات‌های مشترک نیروهای امنیتی افغانستان علیه مواضع شورشیان مسلح مخالف دولت این کشور، سی و پنج تن از این شورشیان کشته و زخمی شده‌اند.

اسپوتنیک، کابل: در نتیجه عملیات‌های مشترک نیروهای امنیتی افغانستان علیه مواضع شورشیان مسلح مخالف دولت این کشور، سی و پنج تن از این شورشیان کشته و زخمی شده‌اند.

به گفته وزارت دفاع،‌ این عملیات‌ها که به منظور پاک‌سازی برخی از مناطق و سرکوب دهشت‌افگنان طالب در ولایت‌های ننگرهار، کاپیسا، لوگر، پکتیا، پکتیکا، غزنی، خوست، کندهار، ارزگان، هرات،   نیمروز، فاریاب، سرپل، کندز، سرپل، بدخشان، کابل و هلمند راه‌اندازی شده بود،‌ در آن نوزده تن از شورشیان مسلح مخالف دولت افغانستان کشته و شانزده تن دیگر زخمی شده‌اند. در میان افراد کشته شده دو تروریست خارجی نیز شامل اند. این تروریستان در عملیاتی در مسیر راه هلمند-نیمروز به قتل رسیده‌اند.

وزارت دفاع می‌افزاید که در جریان این عملیات‌ها یک عراده «واسطه جنگی» دهشت‌افگنان طالب در ولسوالی معروف و یک پناهگاه تسلیحاتی این گروه در ولسوالی میوند ولایت قندهار در جنوب افغانستان نیز مورد حملات هوایی نیروهای امنیتی قرار گرفته است. به گفته وزارت دفاع، در حمله بالای «پناهگاه تسلیحاتی» تروریستان مقدار زیادی از سلاح و مهمات بدست نیروهای امنیتی افتاده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала