عبدالله: وظیفه مسوولان دولتی گوش دادن به صدای مردم است

© Wikipedia / DFID - UK Department for International Developmentعبدالله: وظیفه مسوولان دولتی گوش دادن به صدای مردم است
عبدالله: وظیفه مسوولان دولتی گوش دادن به صدای مردم است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی افغانستان، می‌گوید که یکی از مسوولیت‌های اصلی مسوولان و مقام‌های دولتی گوش دادن به صدای مردم و رسیدگی به خواست‌های آنان است.

اسپوتنیک، کابل: داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی افغانستان، می‌گوید که یکی از مسوولیت‌های اصلی مسوولان و مقام‌های دولتی گوش دادن به صدای مردم و رسیدگی به خواست‌های آنان است.

آٔقای عبدالله که امروز جمعه، با جمعی از بزرگان محلی ولسوالی‌های مالستان، جاغوری ولایت غزنی و خاص ولایت ارزگان صحبت می‌کرد، افزوده که حکومت وحدت ملی به صدای مردم گوش داده و به خواست‌های شان رسیدگی می‌کند.

در همین‌حال، بزرگان محلی ولسوالی‌های مالستان، جاغوری و خاص از بی‌توجهی حکومت در رسیدگی به مشکلات باشندگان این ولسوالی‌ها شکایت کرده می‌گویند که بدلیل عدم توجه حکومت از توسعه و انکشاف محروم مانده‌اند. آنان می‌افزایند که حکومت گذشته و موجود تاکنون پروژه‌های انکشافی در این ولسوالی‌ها راه‌اندازی نکرده و باشندگان این ولسوالی‌ها انتظار دارند تا حکومت وحدت ملی به راه‌اندازی پروژه‌های جدید و انکشاف متوازن توجه جدی کند.

بزرگان محلی ولسوالی‌های مالستان و جاغوری می‌افزایند که آنان بدلیل عدم دسترسی به خدمات صحی مناسب و انرژی برق بامشکلات جدی رو برو اند و از حکومت توقع دارد تا برای احداث نیروگاه برق و ارایه خدمات بهتر صحی کارهای عملی انجام دهد.

بزرگان ولسوالی خاص ولایت ارزگان، از گسترش ناامنی‌ها در این ولسوالی شکایت کرده می‌گویند که آنان انتظار دارند تا حکومت وحدت ملی با بهبود وضعیت امنیتی به تقویت معارف، مراکز صحی و بازسازی این ولسوالی نیز توجه کند.

بدنبال مطرح شدن این خواست‌ها و مشکلات، عبدالله عبدالله گفته است که برای رسیدگی به مشکلات این سه ولسوالی به نهادهای مسوول دستور داده می‌شود تا اقدام کنند.

ولسوالی‌های مالستان و جاغوری از جمله امن‌ترین ولسوالی‌های ولایت غزنی به شمار می‌روند. اما طی دو سال‌ اخیر بدلیل گسترش فعالیت‌های گروه ترورستی داعش و افزایش ناامنی‌ها در مناطق اطراف این دو ولسوالی‌ میزان تهدیدهای امنیتی نیز در این ولسوالی‌ها افزایش یافته است. شماری از باشندگان ولسوالی‌های مالستان و جاغوری در مسیر راه‌های مواصلاتی شان تاکنون چندبار به بی‌رحمانه‌ترین شکل از سوی جنگجویان گروه‌های تروریستی طالبان و داعش قربانی داده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала