طالبان در زمستان جاری در کندز سرکوب می‌شوند

© Photo / وزارت دفاعطالبان در زمستان جاری در کندز سرکوب می‌شوند
طالبان در زمستان جاری در کندز سرکوب می‌شوند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بدنبال درخواست شماری از شماری از بزرگان و ریش‌سفیدان محلی ولایت کندز مبنی‌بر بهبود وضعیت امنیتی در این ولایت، عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی گفته است که عملیات نظامی علیه تروریستان طالبان در کندز در زمستان جاری ادامه‌ می‌یابد و این تروریستان سرکوب خواهند شد.

اسپوتنیک، کابل: بدنبال درخواست شماری از شماری از بزرگان و ریش‌سفیدان محلی ولایت کندز مبنی‌بر بهبود وضعیت امنیتی در این ولایت، عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی گفته است که عملیات نظامی علیه تروریستان طالبان در کندز در زمستان جاری ادامه‌ می‌یابد و این تروریستان سرکوب خواهند شد.

آقای عبدالله در دیداری با این بزرگان محلی گفته است: «عملیات زمستانی نیروهای امنیتی برای سرکوب دشمن جریان دارد و حکومت تدابیر لازم امنیتی را برای تامین امنیت مناطق ناامن درنظر گرفته است و در این زمینه تلاش‌های بیشتر جریان دارد.» وی همچنین افزوده است:‌ «حکومت وحدت ملی با در نظرداشت امکانات موجود تلاش دارد که به مشکلات تمام شهروندان افغانستان رسیدگی کند اما در این میان ولایت کندز در اولویت برنامه‌های ملی قرار دارد تا به مشکلات مردم ناشی از ناامنی‌ها توجه بیشتر صورت گیرد.»

عبدالله عبدالله افزوده است که حکومت برای حل مشکلات مردم کندز به دلیل خسارات و آسیب‌های جدی ناشی از ناامنی‌ها در این ولایت بیشتر تمرکز دارد.
ولایت کندز در شمال شرق افغانستان، از ناامن‌ترین ولایت‌های این کشور به شمار می‌رود. شهر کندز سال گذشته بدست طالبان سقوط کرد و امسال نیز یک بار در آستانه سقوط قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала