قتل بیش از پنجاه شورشی در عملیات‌های تعرضی

© AFP 2023 / Noorullah Shirzadaقتل بیش از پنجاه شورشی در عملیات‌های تعرضی
قتل بیش از پنجاه شورشی در عملیات‌های تعرضی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نتیجه عملیات‌های تعرضی و تهاجمی نیروهای امنیتی افغانستان علیه مواضع شورشیان گروه طالبان، پنجاه و یک تن از این شورشیان به قتل رسیده‌اند.

اسپوتنیک، کابل: در نتیجه عملیات‌های تعرضی و تهاجمی نیروهای امنیتی افغانستان علیه مواضع شورشیان گروه طالبان، پنجاه و یک تن از این شورشیان به قتل رسیده‌اند.

وزارت دفاع می‌گوید این عملیات‌ها که به منظور سرکوب شورشیان در ولایت‌های ننگرهار، کاپیسا، لغمان، لوگر، پکتیا، پکتیکا، غزنی، ارزگان، زابل، هرات، نیمروز، فاریاب، سرپل، کندز، تخار، بدخشان، بلخ، بغلان، جوزجان و هلمند راه‌اندازی شده بود، در آن بیست و هشت شورشی دیگر زخمی شده‌اند.

وزارت دفاع می‌افزاید که در میان افراد کشته شده سه تن از فرماندهان محلی گروه طالبان نیز شامل اند. وزارت دفاع از فرماندهان کشته شده طالبان بنام‌های رازمحمد، عزت‌الله و سبحانی‌آغا یاد کرده است.

وزارت دفاع می‌افزاید که بیشترین تلفات به افراد طالبان در عملیاتی در ولسوالی خاشرود ولایت نیمروز وارد شده است. به گفته این وزارت، در این عملیات، نوزده تن از افراد طالبان کشته و نوزده تن دیگر زخمی شده‌اند.

همچنین در عملیات خاشرود یک کلینیک صحی مربوط به طالبان توسط نیروهای امنیتی تصرف، دو مرکز سوق و اداره، چهل باب موضع و مقداری از سلاح و مهمات شان از بین برده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала