عبدالله: جوانان می‌توانند عامل تحرک باشند

© Photo / ریاست اجراییهعبدالله: جوانان می‌توانند عامل تحرک باشند
عبدالله: جوانان می‌توانند عامل تحرک باشند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی، در دیداری با شماری از اعضای اتحادیه دانشجویان و جوانان ولایت بغلان، گفته است که جوانان با تشخیص درست از شرایط موجود کشور می‌توانند عامل تحرک افغانستان برای توسعه و تغییر باشند.

اسپوتنیک، کابل: عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی، در دیداری با شماری از اعضای اتحادیه دانشجویان و جوانان ولایت بغلان، گفته است که جوانان با تشخیص درست از شرایط موجود کشور می‌توانند عامل تحرک افغانستان برای توسعه و تغییر باشند.

آقای عبدالله می‌گوید:‌ »نیروی جوان نقطه قوت و عامل تحرک افغانستان برای توسعه و تغییر است، به‌شرطی که آنان با تشخیص درست از شرایط موجود و عزم راسخ با قضایای ملی برخورد کنند.»

در همین‌حال، اعضای اتحادیه‌ دانشجویان و جوانان ولایت بغلان با اعلام حمایت از حکومت وحدت ملی‌، می‌گویند که ایجاد این حکومت افغانستان را از پرتگاه و بحران داخلی نجات داد. آنان تاکید کرده که جوانان برای انجام مسوولیت و رسالت خود تلاش می‌کنند تا پایه‌های نظام سیاسی کشور را تقویت کرده و در آن نقش کلیدی داشته ‌باشند. این جوانان و دانشجویان از آقای عبدالله خواسته‌اند تا برای جوانان در ساختار نظام نقش بیشتری بدهند.

عبدالله عبدالله نیز به پررنگ شدن نقش جوانان در حکومت تاکید کرده می‌گوید که توسعه بدون نقش فعال جوانان ممکن نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала