فرانسه از طریق حمایت از تروریستها به تنش ها در سوریه دامن زده است

© AFP 2023 / Atta Kenareفرانسه از طریق حمایت از تروریستها به تنش ها در سوریه دامن زده است
فرانسه از طریق حمایت از تروریستها به تنش ها در سوریه دامن زده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور سوریه در دیدار با هیأت فرانسوی تاکید کرد که دولت فرانسه از طریق حمایتش از گروه‌های تروریستی به تنش‌ها دامن زده است.

به گزارش سپوتنیک  به نقل از مهر، سانا گزارش داده است، هیأتی شامل تعدادی از اعضای مجلس ملی فرانسه و گروهی از اندیشمندان فرانسوی به  ریاست «تیری ماریانی» عضو مجلس ملی فرانسه با رئیس جمهور سوریه دیدار کرد.

در این دیدار «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه درباره سیاست فرانسه در قبال سوریه تاکید کرد: سیاست کنونی پاریس از واقعیت جنگی که علیه سوریه شکل گرفته کاملا جداست و این کشور از طریق حمایتش از گروه‌های تروریستی به تنش‌ها دامن زده است؛ گروه‌هایی که تنها تهدیدی علیه مردم منطقه ما نیستند بلکه تهدیدی علیه تمامی ملت های کشورهای غربی هستند و این مسئله‌ای است که به نفع هیچ کس به ویژه مردم فرانسه نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: سفر هیئت  فرانسوی به سوریه و بازدیدشان از مناطق مناطق مختلف به ویژه حلب می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا واقعیت جنایت‌های تروریست‌ها علیه مردم سوریه را درک کنند.

رئیس جمهور سوریه افزود: ملت سوریه از آغاز جنگ علیه سوریه در معرض حملات گروه های تروریستی مورد حمایت کشورهای منطقه ای و غربی قرار گرفته است. این حملات تروریستی به نابودی زیر ساخت های کشور و درگذشت ده ها هزار سوری منجر شد.

از سوی دیگر اعضای این هیأت سوری نیز اعلام کردند: سفر ما به سوریه به ویژه بازدید از شهر حلب فرصتی حقیقی را برای مشاهده آنچه که سوری ها با آن مواجهند، فراهم کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала