بازدید هیات فرانسوی از حلب

© Sputnik / nour molhemأطفال حلب
أطفال حلب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هیأت پارلمانی فرانسه پس از بازدید چند روزه از حلب گزارشی را از این سفر ارائه کرد.

این هیأت فرانسوی تاکید کرد: در طول سفر به سوریه و بازدید از شهر حلب، شماری از مراکز صحی و بشردوستانه را به همراه تعدادی از مراکز اقامت موقتدر جبرین ، بازدید کردیم و در جریان خدماتی که به شهروندان ارائه می شود، قرار گرفتیم.

از سوی دیگر «عبدالغنی قصاب» عضو دفتر اجرایی شورای ولایت حلب نیز خطاب به اعضای این هیأت فرانسوی اعلام کرد: ولایت حلب با هماهنگی نهادهای مربوطه، مراکز اقامت موقت را به وسایل مورد نیاز شهروندان از جمله فرش، غذا، وسایل صحی و طبی و آموزشی مجهز شده است تا بدین صورت میزان تعهد و اهتمام خود به مسائل شهروندان این کشور را نشان دهد.

سانا: هیأت فرانسوی در جریان این بازدید تعدادی از اتاق های اختصاص داده شده به اهالی سوریه برای اقامت و مکتب شامل 700 شاگرد را به همراه مراکز صحی و طبی سیار بررسی کردند:.

تیری ماریانی رئیس این هیأت فرانسوی و نماینده جمهوری‌خواهان در پارلمان فرانسه تاکید کرد: ما تصویری مغایر با آنچه که رسانه های غربی از شهر حلب به نمایش می گذارند، مشاهده کردیم. خانواده ها از بخشی از این شهر که ویران شده بود،‌ که قبلاً مهاجرت کرده بودند.

هیأت فرانسوی افزود: در حال حاضر درد اصلی ما نحوه کمک به سوریه در بازسازی این کشور است و نهادهای بین المللی نیز باید در این امر ایفای نقش کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала