اف بی آی یک کودک آزار را به دلیل هک تکنولوژی مخفی Tor آزاد می کند

© AFP 2023 / Mandel NganЛоготип ФБР внутри штаб-квартиры ФБР в Вашингтоне, США
Логотип ФБР внутри штаб-квартиры ФБР в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اف بی آی از اتهامات کاربر سایت سوء استفاده جنسی کودکان به خاطر هک تکنولوژی پنهان «تور Tor» چشم پوشی می کند.

به گزارش اسپوتنیک، سندهای ارائه شده به دادگاه عمومی واشنگتن این را نشان می که اف بی آی از اتهامات کاربر سایت سوء استفاده جنسی کودکان به خاطر هک تکنولوژی پنهان «تور Tor» چشم پوشی می کند.

در سندهای که به دست دادستان واشنگتن رسیده است، نشان دهنده این است که ماموران امنیتی واشنگتن «جی میچاد» کاربر سایت سوء استفاده جنسی کودکان را در ازای افشا نکردن اطلاعات که او از سایت (شبکه تحقیقاتی فناوری)اف بی آی که ماموران امنیتی واشنگتن برای تحقیق در باره وب سایت های پدوفیلیا یا همان سوء استفاده گران جنسی کودکان استفاده می کرده، رها می کند.

در سال 2015 اف بی آی آدرس آی پی چهار هزار بازدیدکننده سایت Playpen را شکست و بالای 180 تن آنها اتهاماتی را وارد نمود. در همین حال معلوم شد که پس از بازرسی این سایت تعداد بازدیدکنندگان آن از 11 هزار به 50 هزار نفر افزایش یافته و این سایت 200 فلم موضوعی، 9000 عکس و بیش از 13 هزار لینک پورنوگرافی کودکان به سایت خود اضافه نموده است.

اف بی آی هم بدون اخذ حکم دادگاه و بدون در نظر داشت آسیب پذیری های مخفی به هک کردن آی پی های بازدیدکنندگان این سایت به خاطر متهم کردن آنها پرداخت. جی میچاد از ارائه کد مشابه سایت خود به دادگاه خوداری کرد و در سال 2016 او را بازداشت کردند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала