آغاز فروش محصولات گوشت حشرات در سوپر مارکت های اروپا

© AFP 2023 / FABRICE COFFRINI آغاز فروش محصولات گوشت حشرات در سوپر مارکت های اروپا
آغاز فروش محصولات گوشت حشرات در سوپر مارکت های اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدتی بعد خوراکی های که از گوشت حشرات تهیه می شوند دیگر عجیب و غریب به نظر نخواهد رسید، که مردم مجبور شوند برای شرکت در برنامه های شوی تلویزیونی حشرات و لذت بردن از لارو(یک نوع کرم) به کشور های آسیایی بروند.

به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان راه های جدید برای جلوگیری از "بحران پروتئین" را پیشنهاد می دهند، به طور مثال ارائه گوشت لوله و محصولات از گاز طبیعی، و همچنین آماده می شوند که تغذیه ای از لارو زنبور عسل تهیه کنند. در همین حال خرده فروشان از این ایده استقبال کرده اند تا در مغازه های شان یک طاقچه جدید را اضافه کنند. یکی از خورده فروش های غول پیکر در کشور سوئیس اعلام کرده است که یکی از قفسه های بزرگ  مغازه اش را برای فروش "گوشت حشرات" تخصیص داده است، و به طور خاص؛ جیرجیرک ها، و کرم ها (که برای حل برخی از مشکلات زیست محیطی کمک خواهد کرد)، اما در حال حاضر صحبت فقط از همبرگر و کوفته می باشد، در عین گفته می شود اگر تقاضای مشتریان زیاد شود، در رابطه به ارائه "آشپزی بالقوه" برای پخت و پز حشرات  و وسعت بخشیدن در این امر را مورد مطالعه قرار خواهیم داد.

 

مدتی بعد خوراکی های که از گوشت حشرات تهیه می شوند دیگر عجیب و غریب به نظر نخواهد رسید، که مردم مجبور شوند برای شرکت در برنامه های شوی تلویزیونی حشرات و لذت بردن از لارو به کشور های آسیایی  بروند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала