سخنگوی ترامپ گزارش نشست رهبران امریکا و روسیه را تکذیب کرد

© AP Photo / John LocherНовоизбранный президент США Дональд Трамп
Новоизбранный президент США Дональд Трамп - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی ترامپ گزارش Sunday Times مبنی بر نشست ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب امریکا در ریکیاویک را تکذیب کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آژانس بلومبرگ، سخنگوی ترامپ گزارش Sunday Times مبنی بر نشست ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب امریکا در ریکیاویک را تکذیب کرد.

وزارت خارجه ایسلند نیز در مورد این گزارش اظهار نظر کرده اند، این وزارت اشاره نموده است که هیچ درخواستی از سازمان اجلاس دریافت نکرده اند. به هر حال، اگر چنین درخواستی صورت بگیرد، "ما به آن به چشم مثبت می نگریم، و به سهم خود در بهبود روابط بین ایالات متحده امریکا و فدراسیون روسیه قدم برمی داریم".

پیش از این روزنامه ساندی تایمز در گزارشی نوشته بود که؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب امریکا پس از آغاز کارش می خواهد با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در ریکیاویک ملاقات کند، طبق این گزارش رهبر جدید امریکا و تیم اش در رابطه با ملاقات اش با ولادیمیر پوتین به مقامات انگلیس خبر داده بودند که؛ اولین سفر خارجی دونالد ترامپ به پایتخت کشور ایسلند و ملاقات با پوتین خواهد بود.

سال 1986 در ریکیاویک ملاقات قابل توجهی بین میخائیل گورباچف دبیرکل کمیته مرکزی حزب کمونست اتحاد جماهیر شوروی پیشین و رونالد ریگان رئیس جمهور ایالات متحده امریکا صورت گرفت. با وجود که در این ملاقات هیچ سندی به امضاء نرسید، و این ملاقات گامی بزرگی در جهت پایان جنگ سرد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала