کلوپ ویدیو

تماشا کنید: تلفیقی از خلاقیت و زیبایی در انگشترهای چوبی سیکرت وود + (ویدیو)

© AP Photo / Joseph DuMouchelleОбручальное кольцо, которое кандидат-республиканец на пост президента США Дональд Трамп подарил своей второй жене Марле Мейплз
Обручальное кольцо, которое кандидат-республиканец на пост президента США Дональд Трамп подарил своей второй жене Марле Мейплз - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این روزها انگشتر و زیور آلات بسیار زیبا و جذابی در بازار پیدا می‌شود که مشتریان زیادی دارند. اما شاید هیچ‌کدام از آنها نتوانند مثل انگشترهای چوبی و دست‌ساز شرکت کانادایی سیکرت وود (Secret Wood) خاص باشند. دلیل آن را هم باید در قسمت بالایی این انگشتر جستجو کرد.

درواقع وجود دنیایی کوچک در قسمت بالایی انگشترهای چوبی شرکت سیکرت وود باعث شده تا محصولات این کمپانی از دیگر زیور آلات موجود در بازار متمایز باشد. تمام انگشترهای این شرکت نیز به صورت دست‌ساز و به کمک رزین مخصوص جواهرسازی ساخته شده تا در کنار زیبایی، کیفیت آنها نیز بالا باشد.

انگشتر طلا با نگینه الماس - اسپوتنیک افغانستان
انگشتر الماس شایسته عروس زیبا

مورد دیگری که در انگشترهای چوبی سیکرت وود دیده می‌شود، الهام‌گیری آنها از فصول گرم سال همچون تابستان است. با این‌حال طرح‌های مربوط به زمستان و جنگل‌های برفی نیز جذابیت‌های بسیاری دارند که به این سادگی‌ها نباید از کنار آنها بگذریم. تمام کاربران در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی سیکرت وود، یکی از این انگشترها را خریداری کنند.

ویدیوی معرفی انگشترهای چوبی شرکت سیکرت وود

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала