اتهامات جدید جعلی بریتانیا علیه روسیه

© REUTERS / Neil HallBrexit
Brexit - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بریتانیا روسیه را به جمع آوری اطلاعات تحریک کننده علیه سیاستمداران انگلستان متهم نمود

 Guardian می نویسد: کریس براینت اسبق وزیر امور اروپا به این نظر است که اشخاص استخدام شده از مسکو میتوانند گزارشات و مطالب را در مورد شخصیت های برجسته سیاسی بریتانیا، منجمله در مورد باریس جنسن وزیر داخله انگلستان جمع آوری نمایند.

او گفت: "میخواهم بگویم که بدون شک فعالیت وزاری داخله، تجارت، معاون وزیر خارجه که با روسیه ارتباط دارند و وزیر امور خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا تحت مطالعه روسیه قرار دارند. روس ها این اشخاص را دقیق تعقیب خواهند کرد. روس ها فایل های ایجاد خواهد کرد تا شخصیت های سیاسی فوق الذکر را تعقیب نمایند".

این مطالب بعد از آن نشر شد که در امریکا سرو صدا در مورد اسناد محرم ایجاد گردید. گویا در اسنادای که بدست اجنت روسی افتاده است، اطلاعات در مورد رئیس جمهور منتخب امریکا میباشد که از آن میتوان علیه ترامپ استفاده نمود.وری نمایندن

ترامپ در صفحه تویتر خود نوشته است که طبق اعتراف استخبارات امریکا اطلاعات موجوده علیه وی جعلی میباشد.

دمتری پیسکوف سکرتر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه اخبار فوق الذکر را رد نموده آنرا جعلی دانست. او گفت: "کرملین در مقابل ترامپ هیچ نوع اطلاعات نادرست را در دست ندارد. چنین اخبار اصلاً حقیقت ندارد و فقط خیالپردازی های مطلق شخص میباشد". "طبعاً از این طریق تلاش میگردد تا به روابط بین روسیه و امریکا زیان برسد". 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала